همشهری آنلاین: مجتبی گلیج به مدال طلا و یونس امامی به مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در لهستان دست یافتند. تیم ایران در پایان این مسابقات صاحب یک مدال طلا و دو مدال برنز شد.

Glij

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات چهار وزن دوم پيكارهای کشتی آزاد زیر 23 سال جهان روز یکشنبه (5 آذر) در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار شد و در پایان مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و یونس امامی در وزن 65 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

در وزن 65 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 12 بر 1 میهایل گئورگیف از بلغارستان را مغلوب کرد و در دور سوم با نتیجه 11 بر 0 یونیزاوا از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله مقابل باجرانگ، قهرمان آسیا و نایب قهرمان بازی‌های آسیایی از هند با نتیجه 9 بر 4 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 6 بر 4 یاووز از ترکیه را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 12 بر 2 گئورگی نوگایف از اسلواکی را مغلوب کرد و در در دور دوم واسیلی کاراس از رومانی را با نتیجه 11 بر 0 شکست داد. گلیج در دور سوم رسول ماگومدوف از روسیه را با نتیجه 10 بر 3 پشت سرگذاشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال با نتیجه 8 بر 4 مورازی مچیدلیدزه از اوکراین را از پیش رو برداشت و به فینال رسيد. وی در این دیدار دزیانیس خرامیانکوف از کشور بلاروس را با نتیجه 10 بر 0 شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

بدين ترتيب نمایندگان کشورمان با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز به کار خود در رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان (امیدها) پایان دادند.

 

کد خبر 390763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha