همشهری آنلاین: شهرداری منطقه ۵ در زمان بارش با استفاده از دوربین‌های ترافیکی، نقاط حساس سطح منطقه را رصد می‌کند.

امادگی شهرداری

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه پنج، محسن اسدی شهردار منطقه در بازدید از سایت برف روبی با اعلام این خبر گفت: نقاط برف‌گیر و حساس منطقه در زمان بارش به وسیله دوربین‌ها در مرکز کنترل ترافیک غرب تهران رصد می‌شود و با ارائه گزارش لحظه‌ای به سایت‌های برف روبی نواحی هفتگانه، در رفع گره‌های ترافیکی احتمالی بزرگراه‌ها و شریانهای اصلی غرب تهران کمک می‌کنند.

اسدی در ادامه از آماده باش کامل ستاد برف روبی و ماشین آلات سبک و سنگین مستقر در نواحی هفتگانه خبر داد و گفت: یازده سایت اصلی و شش سایت فرعی برف روبی در کل منطقه برای رفع مشکلات معابرآمادگی دارند و در جانمایی آنها از تجربه سال‌های گذشته استفاده شده، که هنگام بارش با اعزام ماشین آلات، در صد نقطه بحرانی منطقه (پل‌های عابر، رمپ‌ها و معابرشیب‌دار) مستقر می‌شوند.

اسدی همچنین از پایگاه استقرار ماشین آلات و تجهیزات برف روبی در موتوری سنگین منطقه و محل بسته بندی شن و نمک بازدید کرد و گفت: نیروها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سمت نقاط بحرانی حرکت و از بیشترین امکانات بهره‌گیری می‌کنند.

گفتنی است مانور ترافیکی - برف روبی با حضور ستاد برف روبی و همکاری پلیس راهور برای آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر نیروها در منطقه برگزارخواهد شد.

  • افزایش زیبایی بصری غرب تهران با نصب پرچم های الوان

همچنين مناظر شهری، معابر و بزرگراه‌های منطقه پنج، با نصب پرچم‌های الوان زیباتر شدند.

افزایش زیبایی بصری منطقه ۵

علیرضا علی بخشی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه اعلام کرد: با هدف افزایش زیبایی بصری، به منظور زیبا سازی منظر شهری و ارائه هر چه بهتر خدمت به شهروندان، اداره زیباسازی اقدام به نصب پرچم‌های الوان روی پل‌های سواره رو سطح منطقه کرد.

علی بخشی افزود: رنگ آمیزی کلینیک گل و گیاه ناحیه شش، آلاچیق‌ها و المان‌ها، جداول و نرده‌های محوطه از دیگر اقدامات در سطح منطقه است.

کد خبر 390577

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha