چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیکنان سویا بین دو نیمه مسابقه با لیورپول متوجه شدند سرمربی تیم به سرطان متبلا شده است، نتیجه این خبر سه گلی بود که در نیمه دوم به ثمر رساندند تا مربی تیم طعم شکست را نچشد.

سویا

فوتبال هميشه با حاشيه‌هايي همراه است كه بعضي از آنها تصويري از رفتارها و انگيزه‌هاي زيبا را به تماشا مي‌گذارد. آخرين ماجراي از اين دست در مسابقه بين تيم‌هاي سويا اسپانيا و ليورپول انگليس اتفاق افتاد.

به گزارش اينترنشنال بيزينس تايمز، ادواردو بريزو كه تيمش در نيمه اول با سه گل از ليورپول عقب افتاده بود، در رختكن به شاگردانش خبر داد كه مبتلا به سرطان است.

اين خبر باعث شد تا آنها در نيمه دوم بازي را به تساوي بكشانند. يكي از زيباترين لحظه‌هاي ثبت شده اين بازي در دقيقه 95 بازي رقم خورد. زماني كه سويا به گل سوم دست يافت و بازيكنان خود را به سرمربي رساندند تا با او شادي كنند.

سويا در گروه هشتم مسابقات ليگ قهرمان اروپا است و بعد از ليورپول در مكان دوم اين گروه قرار دارد.

اين مربي آرژانتيني 48 ساله در نيمه دوم از بازيكنانش خواسته بود كاري كنند كه بتوانند به مرحله بعدي بازي‌ها راه پيدا كنند.

مدير باشگاه سويا در خصوص اين رخداد گفت، فوتبال نشان داده است كه وقتي با تمام باور خود پا به ميدان مي‌گذاريد، پاسخ آن را دريافت خواهيد كرد.

کد خبر 390291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha