همشهری آنلاین: فرشاد بلفکه و پیام بویری به مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان دست یافتند.

بلفکه - بویری

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان روز سه‌شنبه (30 آبان) در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار شد.

در پایان این مسابقات فرشاد بلفکه و پیام بویری در اوزان 71 و 75 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

نتایج اين دو کشتی‌گیر کشورمان در پایان رقابت‌های چهار وزن نخست به شرح زیر است:

دروزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 2 بر 0 کراسمیر کروموف از بلغارستان را مغلوب کرد و در دور بعد در مرحله یک چهارم نهایی مقابل دانیل کاتاراگا، دارنده مدال نقره جهان از مولداوی با نتیجه 7 بر 0 شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، وی به گروه بازنده‌ها رفت. بلفکه در این گروه مقابل آرتور پولیتایف از اوکراین با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و به دیدار رده‌بندی رسيد. وی در این دیدار ریکاردو آبرسیا از ایتالیا را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 ایوان نیلیپیوک از لهستان را مغلوب کرد و در دور بعد مقابل راجبک بیسلطانوف از دانمارک با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله در مصاف با گلا بولکوادزه از گرجستان با نتیجه 2 بر 1 شکست خورده و راهی دیدار رده‌بندی شد. بویری در اين دیدار با نتیجه 6 بر 2 میراس بارشیلیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

کد خبر 390259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha