دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۵
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: شرور سابقه‌دار کرج معروف به سلطان شیشه، زمانی که برای آخرین دفاع مقابل بازپرس جنایی کرج قرار گرفت، مدعی شد کلکسیون اتهاماتش دروغ است و برایش پرونده‌سازی‌ کرده‌اند!

آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، ساخت و نگهداری مواد‌مخدر، نگهداری اسلحه، ضرب وجرح عمدی و....  تنها تعدادی از اتهاماتی بود که  بازپرس جنایی کرج در جلسه اخذ آخرین دفاع به شرور سابقه دار کرج تفهیم اتهام کرد.

صبح 28 مرداد ماه، مأموران کلانتری 20 کرج با شکایت مردی روبه‌رو شدند که مدعی بود یک ماه قبل خودرویش توسط2 مرد مسلح در اسلامشهر به سرقت رفته ولی وی ساعاتی قبل خودرویش را در منطقه اسلام آباد کرج دیده است.

با این ادعا، مأموران برای دستگیری سارقان در نزدیکی محل توقف خودرو کمین کرده و مردی را که قصد سوار‌شدن به آن را داشت دستگیر کردند.

در بازجویی از مرد جوان، مشخص شد وی از افراد شرور کرج است که 16 پرونده قطعی در حال رسیدگی در مراجع قضائی داشته و یکی از توزیع‌کنندگان مخدر شیشه و کراک در منطقه است، به‌طوری که به سلطان شیشه مشهور شده است.

وقتی مأموران توانستند در جریان تحقیقات پلیسی چند لابراتوار تولید شیشه متعلق به این جوان را کشف و ضبط کنند، بررسی‌ها وارد مرحله تازه‌ای شد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد متهم جوان، 22 ماه قبل به اتهام شرارت دستگیر شده  اما پس از جا گذاشتن خودروی ماکسیما و اسلحه اش در مرکز پلیس فرار کرده و در پرونده دیگری نیز هنگام انتقال به دادسرایی در تهران گریخته است.

سرکرده باند به همراه یکی از همدستانش برای آخرین دفاع به شعبه دوم دادسرای امور جنایی کرج انتقال یافتند.

در ابتدای این جلسه، قاضی صمدی – بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی - با تفهیم اتهامات آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، ساخت و نگهداری مواد‌مخدر، نگهداری اسلحه و ضرب وجرح عمدی به سلطان شیشه کرج از وی خواست تا به دفاع از خود بپردازد.

اما سرکرده باند وقتی در مقابل کلکسیون اتهامات خود قرار گرفت با رد تمامی اتهامات به جز ضرب و جرح عمدی مدعی شد برایش پرونده‌سازی‌ کرده‌اند و او بیگناه است.

بازپرس پرونده، بعد از پایان جلسه گفت: با اخذ آخرین دفاع، پرونده برای صدور کیفرخواست آماده است و به زودی پرونده این متهم برای برگزاری جلسه محاکمه به دادگاه فرستاده خواهد شد.

کد خبر 38815

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز