همشهری آنلاین: تیم الف والیبال ساحلی نیروهای مسلح ایران از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) بازماند.

Beachvolley Teams

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله دوم حذفی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) روزجمعه (19 آبان) در برزیل پیگیری شد.

تیم‌ الف ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) در این مرحله به مصاف تیم برزیل ب (فیلهو - سایمون) رفت و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 12 و 21 بر 15 مغلوب شد و از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها باز ماند.

تیم ب ایران (آق محمد سلاق - عبدالحامد میرزاعلی) نیز در مرحله نخست حذفی به مصاف برزیل یک (قهرمان جهان) رفت و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 14 مغلوب (اواندرو - لایولا) شده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دو تیم الف و ب ایران قبلا با صعود به مرحله حذفی سهمیه حضور در المپیک 2019 سیزم (بازي‌هاي نظامي‌هاي جهان) را به دست آورده بودند.

بدین ترتیب سه تیم از برزیل، میزبان این رقابت‌ها و یک تیم از آلمان به مرحله نیمه نهایی و نهایی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) راه یافتند.

تیم‌های والیبال ساحلی نیروهای مسلح ایران را عیسی سنگدوینی به عنوان مربی در این رقابت‌ها همراهی می كردند.

نمایندگانی از کشورهای برزیل، قطر و آلمان در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان مقام‌های اول تا سوم را به دست آورده بودند.

 

کد خبر 388032

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha