همشهری آنلاین: امسال حدود ۴۰۰هزار نفر از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده و به طور میانگین روزانه بالغ بر ۴۵ هزار نفر به مصلی آمده‌اند.

روابط عمومی مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به رصدهای صورت گرفته، میزان استقبال از بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات را در مقایسه با دوره های قبل بسیار چشمگیر عنوان کرد و توضیح داد: با رصد روزانه که در چهار نوبت و از مبادی مختلف انجام گرفته می‌توان گفت امسال حدود 400هزار نفر در مجموع از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده و به طور میانگین روزانه بالغ بر 45 هزار نفر به مصلی آمده اند.

به گزارش روابط عمومی مصلی، سال گذشته نزدیک به 300هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند و برآوردها نشان می دهد حضور مردم در نمایشگاه مطبوعات امسال حدود 30درصد رشد داشته که شاید مهم ترین دلیل این افزایش مخاطبان، اقبال بیشتر خانواده ها برای حضور در نمایشگاه و البته حضورهای گروهی مدارس و دانشگاه ها بوده است.

روابط عمومی مصلی امام خمینی(ره) همچنین با اشاره به وسعت نمایشگاه بیست و سوم تاکید کرد ،امسال فضای تبلیغاتی طراحی شده که رسانه ها از آن برای معرفی خود در محدوده نمایشگاه استفاده کرده اند از نظر وسعت ، حدود 20 درصد رشد داشته است.

این درحالی است که از نظر حضور مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس، چهره های سیاسی، اجتماعی هم براساس آمار روابط عمومی مصلی، به طور میانگین نمایشگاه هر روز از 25 نفر میزبانی کرده و این گروه به طور میانگین حدود 2 ساعت مهمان نمایشگاه بوده و در شبستان مصلی حضور داشته اند.

به گزارش روابط عمومی مصلی ، به منظور ارج نهادن به زحمات همکاران رسانه ای در اطلاع رسانی برنامه ها و مراسمی که سالیانه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود جمعی از اصحاب رسانه به نمایندگی از شرکت کنندگان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، برای نخستین بار با هماهنگی معاونت مطبوعاتی، با حضور در صحن مرکزی مصلی، از روند ساخت مصلی بازدید و گزارش تهیه کردند.

رواق شرق و غرب، مسجدجامع و گنبدخانه صحن مرکزی، درحالی در این بازدید 2 ساعته میزبان اصحاب رسانه بود که مهندسان و مدیران پروژه ضمن ارائه توضیحات درباره آخرین جزئیات روند ساخت مصلای امام خمینی(ره) به سئوالات متعدد خبرنگاران حاضر پاسخ دادند.

کد خبر 387228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha