همشهری آنلاین: جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: توسعه صنایع و پروژه موشکی و دفاعی از برنامه های اولویت دار وزارت دفاع است.

 قاسم تقی زاده

 

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ قاسم تقی زاده روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از کشتارگاه تمام اتوماتیک مزرعه نمونه آق قلا استان گلستان اظهار کرد: حمایت از خدمات و برنامه های نظامی تا نابودی غده سرطایی رژیم غاصب اسرائیل از دیگر برنامه های وزارت دفاع است.

وی عنوان داشت: ما با کشورهای همسایه سر صلح‌ و سازش داریم و وظیفه خود می دانیم از آنان دفاع کنیم.

سردار تقی زاده ادامه داد: ایران با‌ تسهیلات مدرن و پیشرفته تولید شده و تکیه بر توان و دانش بومی خود، حالت تهاجمی در برابر دشمنان نمی گیرد، اما همیشه برای مقابله با توطئه های دشمنان حالت تدافعی خواهد داشت.

جانشین وزیر دفاع اضافه کرد: ما توان موشکی و نقطه زنی خود را تا 2 هزار کیلومتر افزایش خواهیم داد و نیازی به بیشتر از این بعد مسافت نداریم، اما در صورت نیاز، امکان این افزایش برد را هم داریم.

وی افزود: از سیاست ها و برنامه های دیگر توجه به مسایل سازمان افزار، مغز افزار، نرم افزار و سخت افزار است.

سردار تقی زاده تصریح کرد: توطئه دشمنان با حضور نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه و وزارت دفاع خنثی شده و کشور در امنیت و آرامش کامل است و کارهای بزرگ در جهت آموزش و توسعه منابع انسانی در دستور کار است.

وی یادآور شد: ما خود را برای شرایط مختلف آماده می کنیم و نقاط ضعف و قوت دشمن را نیز شناسایی و برنامه ریزی کرده ایم.
جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه کار داعش با وجود حمایت اسرائیل رو به نابودی و پایان است، تاکید کرد: امروز مهمترین مساله در کشور حفظ وحدت است.

به گزارش ایرنا امروز (چهارشنبه) با حضور تقی زاده جانشین وزیر دفاع و هاشمی استاندار گلستان، کشتارگاه اتوماتیک طیور انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا استان گلستان با سرمایه 85 میلیارد ریالی وزارت دفاع به بهره برداری رسید.

کد خبر 387041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha