همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه استقلال بهشت فوتبالی نیست، گفت: این نخستین بار نیست که در تیم باشگاهی که شرایط خوبی ندارد، حاضر می‌شوم.

وینفرد شفر

به گزارش ايرنا، وینفرد شفر، در نشست خبری پیش از دیدار آبی پوشان مقابل نفت طلائیه تهران در محل سازمان لیگ فوتبال افزود: زمانی که به استقلال آمدم، متوجه شدم اینجا بهشت فوتبالی نیست. اما با همه مشکلات با اعتماد به نفس می‌خواهیم آن را برطرف کنیم.

وی با اشاره به شرایط نه چندان خوب استقلال در لیگ برتر، گفت: به مرور زمان مشکلات را برطرف می‌کنیم.

سرمربی آبی پوشان شکست استقلال در شهرآورد را یادآورد شد و افزود: پس از شهرآود به بازیکنان گفتم اصلا ناراحت نباشند، زیرا این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و به مرور زمان می‌توان این مشکلات را بر طرف کرد، همچین با بازیکنان نیز به صورت خصوصی صحبت کردم تا آنها مشکلات خود را بگویند.

شفر ادامه داد: به فرشید باقری در جریان تمرین گفتم چرا عملکرد خوبی در تمرین دارد، ولی در جریان مسابقه این گونه نیست؟ او پاسخ داد که «مشکل اعتماد به نفس دارم».

وی اظهار داشت: با مدیر عامل باشگاه استقلال نزدیک به چهار ساعت دیدار کردم و برای رسیدن به موفقیت نکات لازم را یادآور شدم.

شفر در باره دیدار فردا (9 آبان) آبی پوشان برابر نفت طلائیه تاکید کرد: در دو سه روز گذشته بازی‌ها تیم نفت را آنالیز کردم که دیدم چقدر تیم سختی است و باید در مصاف با این تیم به مانند نیمه دوم تقابل با پرسپولیس هوشمندانه بازی کنیم.

وی افزود: همچنین باید فوتبال یک ضرب، دو ضرب و سریع را در دستور کار بازیکنان قرار دهیم و می خواهیم پس از این بازی به مرکز جدید تمرینی تیم بروم و می خواهیم مربیان جدید جذب کنیم تا فوتبال را به خوب درک کنند.

سرمربی استقلال گفت: با حسن بیت سعید نیز صحبت کردم که چرا به مانند زمان بازی در استقلال خوزستان در استقلال بازی نمی‌کند که او هم گفت که اعتماد به نفسم را از دست دادم. من می‌خواهم او را به سطح قبلی برگردانم و این کار شدنی است.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و نفت طلائیه فردا سه شنبه از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

هم اکنون آبی پوشان پایتخت با 9 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند و تیم نفت تهران نیز با 12 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است.

کد خبر 386779

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha