همشهری آنلاین: تیم‌های اتومبیلرانی استان‌های یزد، کرمان و خوزستان به ترتیب مقام نخست تا سوم بخش تیمی سومین دوره رقابت‌های اسلالوم قهرمانی کشور را به دست آوردند.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، رقابت‌های اسلالوم قهرمانی کشور به مدت دو روز، پنجشنبه و جمعه، چهارم و پنجم آبان ماه در کرمان برگزار شد و 78 شرکت‌کننده از 15 استان در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.

در روز نخست و مرحله انتخابی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور، ورزشکاران با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت 30 شرکت‌کننده به مرحله پایانی راه یافتند و در شامگاه روز دوم فینال رقابت‌های اسلالوم قهرمانی کشور در پیست ماندگار کوهپایه کرمان به اتمام رسید و نفرات برتر این دوره مشخص شدند.

بر اساس اعلام کمیته اسلالوم فدراسیون، در پایان این رقابت‌ها سرور دستگاهی از استان خوزستان مقام نخست کلاس منهای 1500 سی سی بانوان، و نرجس نورآبادی و میترا فلاحی از استان یزد جایگاه دوم و سوم را كسب كردند.

در کلاس مثبت 1500 سی سی بانوان، یلدا مرادی از گیلان در جایگاه نخست ایستاد، فائزه محبی از تهران مقام دوم و سیما یزدان پناه از کرمان مقام سوم را به دست آوردند.

در کلاس منفی 1500 سی سی آقایان، محمد صفاری از کرمان بر سکوی اول ایستاد، وحید شهریاری از کرمان و حسین براتی از خوزستان مقام دوم و سوم را از آن خود كردند.

همچنين میثم زمانی و محمد ابراهیمی از استان یزد به مقام نخست و دوم و عیلرضا سلمانی از تهران به مقام سوم کلاس مثبت 1500 سی سی آقایان رسیدند.

مجید فتحی از خوزستان، میلاد نومیدی از گیلان و محمدعلی کربلایی از یزد نیز به ترتیب مقام نخست تا سوم کلاس آزاد این مسابقات را به دست آوردند.

کد خبر 386574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha