همشهری آنلاین- سجاد میرزامهدی تهرانی: بازی ولفنشتاین ۲؛ غول جدید(Wolfenstein II: The New Colossus) عنوان یک بازی ویدویی در دوسبک تیراندازی اول شخص و اکشن ماجراجویی است.

ولفنشتاین 2؛ غول جدید برای کنسول‌های نسل هشتم و ویندوز در تاریخ 27 اکتبر راهی بازار شد.

این بازی توسط استودیو بازی سازی MachineGames طراحی و کمپانی بتسدا این بازی را منتشر کرده است. ولفنشتاین ادامه نسخه قبلی این بازی یعنی Wolfenstein: The New Order است.

داستان بازی درست بعد از اتفاقات شماره قبلی شروع می‌شود. رژیم نازی آمریکا را اشغال کرده بود و عملا فاتح جنگ جهانی اول شد. از طرفی شخصیت اصلی داستان William "B.J." Blazkowicz که در نسخه قبلی آسیب دیده بود توسط همرزم‌های خود نجات یافته است.

همانطور که گفته شد این بازی در دو سبک تیراندازی اول شخص و اکشن ماجراجویی طراحی شده و روند این بازی هم تقریبا مانند نسخه قبلی است.

در این باری دشمنان سطح بندی می‌شوند که برای از بین بردن آن‌ها نیاز به ابزار آلات خاصی است. بازی در سال ۱۹۶۱ و در مناطقی چون نیو اورلینز، منهتن و رُزول جریان خواهد داشت.

سازندگان همچنین اعلام کردند با اینکه در پایان نسخه The New Order شخصیت اصلی بازی به موفقیت خوبی در آسیب رساندن به نازی‌ها دست پیدا می‌کند، اما این به معنی نابودی کامل آن‌ها نبوده و نازی‌ها موفق شده‌اند مناطق بیش‌تری از دنیا را تصرف کنند.

حال این وظیفه شما است که به همراه گروه مقاومت‌تان و با استفاده از انواع و اقسام سلاح‌ها، این بار در سرزمین مادری با نازی‌ها مبارزه کنید.

کد خبر 386350

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha