با وجود برخی گزارش‌ها از مطرح شدن درخواست 107 نماینده مجلس برای بررسی فوری استفساریه بند «و» تبصره 13 در جلسه این هفته مجلس، این طرح به تاخیر افتاد.

به گزارش خبرنگار همشهری، برخی نمایندگان مجلس با توجه به حمایت 107 نماینده از این درخواست پیش بینی کرده بودند که این طرح به تصویب برسد. با وجود  این پیش‌بینی‌ها دیروز حمید رضا حاج بابایی- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی- اعلام کرد طرح این موضوع تا زمان به نتیجه رسیدن جلسه مشترک دولت و مجلس به تعویق می افتد.

عضو  هیات رئیسه مجلس به شانا گفت: درخواست 107 نماینده مبنی بر عرضه بنزین آزاد پس از نتیجه جلسات مشترک مجلس و دولت، در صحن علنی مطرح می شود.

به گزارش شانا، حمیدرضا  حاجی بابایی گفت:  تاکنون 2 جلسه بین نمایندگان دولت و مجلس در باره عرضه بنزین آزاد برگزار شده است ولی این جلسه‌ها به نتیجه خاصی نرسیده است.

به گفته این عضو هیات رئیسه مجلس این جلسه‌ها برای رفع مشکلات سهمیه بندی همچنان ادامه می‌یابد.

درخواست فوریت برای بررسی طرح استفساریه در خصوص بند « و» تبصره 13 در صحن علنی به تصویب رسیده است و این طرح به زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

بر اساس مصوبه مجلس در بند « و» تبصره13 قانون بودجه سال 86، دولت موظف است افزون بر سهمیه بندی، بنزین با قیمت آزاد نیز در اختیار مردم قرار دهد.

کد خبر 38620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز