گوشی‌های هوشمند به واسطه اینکه همیشه همراه ما هستند، بهترین گزینه برای یادداشت برداری از نکات مهم روز محسوب می‌شوند؛ فهرست انجام کار، فهرست خرید، یادآوری ملاقات‌های مهم و نکاتی که ناگهان به ذهنمان خطور می‌کند. در این میان اما بعضی برنامه‌ها شاخص هستند.

1- ColorNote

ساده، سبك با حجم كم؛ به شما اجازه يادداشت‌برداري آزاد از هر چيزي را مي‌دهد و مي‌توانيد با انتخاب رنگ‌هاي مختلف براي دست‌نوشته‌هاي متفاوت به‌راحتي آنها را مديريت كنيد. اين برنامه كاملا رايگان به شما امكان پشتيبان‌گيري و استفاده از تقويم براي درج در نوشته‌ها را هم مي‌دهد.

2- Evernote

اين برنامه اگرچه در نسخه پولي بسيار گران است اما نسخه رايگان آن امكاناتي به شما ارائه مي‌كند كه بسياري ديگر از برنامه‌ها از‌ آن بي‌بهره‌اند. Evernote بارها به‌عنوان برترين برنامه يادداشت‌برداري انتخاب شده است.

3- FairNote

يكي از برنامه‌هاي تازه‌اي كه ارائه شده و با طراحي بسيار عالي و ايجاد سيستم تگ‌بندي، مديريت بسيار خوبي براي نوشته‌ها فراهم مي‌كند. يكي از بهترين قابليت‌هاي FairNote اين است كه از سيستم كدگذاري AES-256 استفاده مي‌كند تا خيال كاربران براي نوشتن نكات مهم كاملا راحت شود.

4- Google Keep

هر فهرستي از برنامه‌هاي برتر قيد كنيم، حتما نامي از گوگل به ميان خواهد آمد. Google Keep هم با توجه به اينكه كاملا رايگان است و طراحي خوبي دارد، براي انجام كارهاي معمول بسيار مناسب نشان داده اما كمي نسبت به ديگر برنامه‌هاي اين فهرست سنگين‌تر است.

5- OneNote

اگرچه OneNote يكي از قدرتمندترين برنامه‌هاي يادداشت‌برداري اندرويد محسوب مي‌شود اما كمي نسبت به ديگر برنامه‌ها سنگين عمل مي‌كند. البته اين نكته در قياس با همگام‌سازي‌ آن با نسخه‌هاي پلت‌فرم‌هاي مختلف به هيچ‌وجه مشكل خاصي محسوب نمي‌شود چون شما مي‌توانيد دست‌نوشته‌هاي خود را از برنامه‌هاي مختلف به نسخه اندرويد منتقل كرده و كار را ادامه دهيد.

کد خبر 385713

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha