مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

مرکز اطلاعات تلفنی 118 تهران،‌ در خدمت شماست تا اطلاعاتی را که به تلفن‌های ثابت ربط دارند،‌ در اختیارتان بگذارد؛

البته بدک نیست اگر شما هم اگر بتوانید یک لطف کوچولویی بکنید و وقتی تماس می‌گیرید:
قلم و کاغذ دم دست‌تان باشد؛ کد بنده‌خدایی را هم که جواب می‌دهد، بنویسید تا اگر مشکلی پیش آمد، پیگیری کنید. مشخصات شماره تلفنی را هم که می‌خواهید، کامل بگویید. تلفن‌هایی را هم که می‌گیرید، داشته باشید تا دوباره برای گرفتن‌شان زنگ نزنید. شماره‌های ضروری را هم که سخت نیست، حفظ کنید یا داشته باشید؛ توی سررسیدهایتان هم هست. باور کنید. ثواب دارد!

تلفن خانه‌ها را به اسم مالک تلفن بخواهید؛ شرکت‌ها را به اسم ثبت شده از طرف شرکت،‌ سازمان‌های دولتی، مطب‌ها و مشاغل بخش خصوصی و... را هم با عنوان‌هایشان بخواهید.

جدا از شماره تلفن، نشانی کامل بعضی از مؤسسه‌های عمومی را هم می‌توانید سؤال کنید. عنوان‌های شغلی مثل دکتر و مهندس و  اینها هم،‌ ثبت نمی‌شود، شرمنده! نشانی دقیق مشترکان هم دم دست نیست،‌ لطفا نخواهید. اگر لطف کرده و تلفن‌های 118 را – مخصوصا بین ساعت‌های 10 تا 14 - الکی اشغال نکنید، فوق‌العاده است. تلفن‌های تهران که هیچ،‌ اطلاعات تلفن‌های ثابت همه کشور دم دست است، غصه نخورید؛ هر وقت شبانه‌روز خواستید، مشکلی نیست.

قیمت کالاها، وضع آب و هوا، نتیجه مسابقه‌های ورزشی و... تو را به خدا، اینها را از 118 نخواهید. جان بخواهید اما این چیزهای بی‌ربط را نخواهید.  اطلاعات تلفن‌های همراه هم موجود نمی‌باشد؛ به بزرگی خودتان ببخشید.

اگر مطمئن‌اید، اگر شک ندارید، اگر خیالتان تخت است که اطلاعات ثبتی 118، اشتباه است، تلفن‌های 33292695 ، 33292696 و 33292769 درخدمت‌تان است؛ اینکه عصبانیت ندارد! اگر هم خدای‌ ناکرده گله و شکایتی دارید، شماره تلفن 3-33292781 در خدمت شماست. باز هم عصبانیت ندارد! پیشنهاد و انتقاد دارید؟ قدم صدایتان روی چشم؛ 190 یا 33111174 را دریابید. تلفن‌تان عوض شده؟ خدمتی را که ارائه می‌دهید، عوض کرده‌اید؟ اداره کل خدمات مخابرات را دریابید؛ البته کتبی.

اینترنت دارید؟ آفرین به شما. سرکی به www.118.tct.ir بزنید و از اطلاعات 118 استفاده کنید. تازه، می‌توانید با 9710118 به اینترنت وصل شوید و بدون هزینه اینترنت،  از این اطلاعات استفاده کنید. دنیای مجازی است دیگر، صفا کنید!

روابط‌عمومی شرکت مخابرات ایران

کد خبر 38552

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز