همشهری آنلاین: دبیرخانه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران طی فراخوانی از واحدهای روابط عمومی سراسر کشور، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش های دولتی و خصوصی برای شرکت گسترده و ارایه نظرات و پیشنهادها در راستای برگزاری باشکوه تر این کنفرانس دعوت به عمل آورد.

دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی از جامعه روابط عمومی

دبیرخانه چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران طی فراخوانی از واحدهای روابط عمومی سراسر کشور، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش‌های دولتی و خصوصی برای شرکت گسترده و ارایه نظرات و پیشنهادها در راستای برگزاری باشکوه‌تر این کنفرانس دعوت به عمل آورد.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس، چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران 12 آذرماه سالجاری در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش امسال همزمان با برگزاری کنفرانس از ده روابط عمومی برتر که فعالیت‌های برجسته‌ای در این حوزه انجام داده باشند با اعطاء جوایز ارزشمند تقدیر بعمل می‌آید.

سازمان‌ها و شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند تا 15 آبان ماه سال جاری، جهت ثبت نام و همچنین ارسال آثار خود به نشانی دبیرخانه کنفرانس اقدام نمایند و یا با شماره تلفن‌های 88617576 و 88617577 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران مرکز تبادل و تعامل اندیشه و مجمعی برای هم افزائی فکری بوده و به دنبال ایجاد فرصتی برای ارائه راه کارهای عملی است.

هدف کنفرانس، گردآوری استادان، محققان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی برای توسعه دانش علمی و عملی هنرهشتم و درک واقعی تحولات جهانی و ملی برای توسعه روابط عمومی در سازمان های دولتی و خصوصی است و تلاش دارد فرصتی را فراهم آورد تا تبادل اندیشه و تولید فکر میان صدها نفر از صاحب‌ نظران روابط عمومی با کارشناسان و مدیران این حوزه صورت پذیرد.

کد خبر 384656

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha