همشهری آنلاین: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: رئیس مجلس سخنران اصلی مراسم تشییع شهید محسن حججی است.

حججی

به گزارش  مهر، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر درباره برنامه فردای مجلس و احتمال حضور نمایندگان در مراسم تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای لاریجانی سخنران اصلی این مراسم است، امروز این پیشنهاد را در هیأت رئیسه مطرح می‌کنیم که با توجه به آغاز مراسم تشییع از ساعت ۹:۳۰ دقیقه، نمایندگان بتوانند از ساعت ۱۰ به بعد در مراسم حضور یابند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع امروز بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی همچنین درباره زمان معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو به مجلس و نیز برخی مباحث درباره منقضی شدن مهلت معرفی وزیر علوم گفت: دو دیدگاه در این رابطه وجود دارد که یک دیدگاه معتقد است مهلت پیشنهادی معرفی وزیر علوم پایان یافته و آقای مطهری معتقد به این دیدگاه است؛ عده‌ای دیگر از همکاران هم اعتقاد دارند که این زمان هنوز به پایان نرسیده است.

نعمتی ادامه داد: این مسئله هم در هیأت رئیسه بررسی و تکلیف آن مشخص می‌شود.

وی درباره گزینه‌های احتمالی این دو وزارتخانه نیز گفت: تاکنون هیچ اطلاعی از گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارتخانه های علوم و نیرو نداریم.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا خبری از دولت درباره زمان دقیق معرفی وزرای پیشنهادی دو وزارتخانه به مجلس رسیده است یا خیر؟ اظهار داشت: حدود یک هفته پیش در صحبتی که با آقای واعظی داشتم، اعلام کردند که به زودی و در اولین فرصت، وزرای پیشنهادی این دو وزارتخانه هم معرفی می‌شوند.

کد خبر 383512

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha