سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۶ - ۲۲:۳۹
۰ نفر

ندا انتظامی: کمتر از 2 هفته به آغاز جشنواره بیست‌وسوم مانده و روزها می‌گذرد. بنابر اظهارات دبیر محترم جشنواره امسال، هدف، برگزاری یک فستیوال داخلی رقابتی به همراه چند بخش مهم دیگر است.

اصل رقابتی بودن جشنواره امسال قطعا خبری است مهم و امید بخش. با این هدف ، گروه‌های موسیقی که ملزم به اجرای آثار نو و متفاوت شده‌اند و برنامه‌های موردنظرشان باید قبلا اجرا نشده باشد، موظف به تدوین، تمرین و اجرای کنسرت‌هایی می‌شوند که هم قابلیت اجرا برای مخاطبان عام و خاص را داشته و هم برای رقابت با سایر گروه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند.

اگر فرض را بر این بگذاریم که زمان باقی‌مانده کفایت همه امور مرتبط و ضروری با برگزاری یک اتفاق هنری مهم را می‌کند و شتاب، سرعت و تمرکزی مضاعف را نمی‌طلبد! یک اصل بسیار مهم نباید از چشم دست‌اندرکاران به ویژه دبیر محترم و مدیر اجرایی ایشان دور بماند. نکته‌ای که به ظاهر اقدامی معمولی به‌نظر می‌رسد ولیکن در عمل وظیفه «اصلاح و ترمیم مستمر» فعالیت‌های بخش‌های مختلف را به عهده دارد.

ایجاد «دفتر پیگیری امور جشنواره موسیقی فجر » به منظور پاسخگویی، ‌بررسی، اصلاح و پیگیری مشکلات حوزه‌های مختلف، تدارکات، ‌تبلیغات، بازرگانی، بلیت‌ها، روابط عمومی و به ویژه مسائل ناخواسته احتمالی مرتبط با سالن‌ها و نحوه توزیع بلیت‌های ورودی و مشکلات احتمالی مخاطبین و مشتریان اصلی این اتفاق مهم، اقدامی مهم است و ضروری که علاوه بر رفع مشکلات آنی، فوری و غیرقابل پیش‌بینی می‌تواند به نوعی هماهنگی نسبی بین  واحداها ی مختلف اجرایی به وجود آورد. 

کد خبر 38349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز