مرد میانسال ۵ سال تمام فریب حرف‌های دختری را خورد که وانمود می‌کرد وضع مالی خوبی ندارد و نان‌آور خانواده‌شان است و در این مدت یک میلیارد تومان به او کمک کرد غافل از اینکه همه داستانی که او تعریف کرده بود، دروغ است و وی قربانی یک فریب بزرگ شده است.

متهم

چند روز پيش مردي مضطرب و نگران راهي پليس فتاي استان فارس شد و از مأموران كمك خواست. او مي‌گفت كه فريب دختري جوان را خورده و حالا كه واقعيت را فهميده، دختر جوان قصد اخاذي از او را دارد.مرد ثروتمند در تشريح ماجرا چنين گفت: 5سال پيش در يكي از سايت‌هاي اجتماعي چشمم به عكس دختري افتاد كه به‌نظر افسرده مي‌رسيد.

برايش پيام فرستادم تا شايد بتوانم كمكش كنم. او هم مدعي شد در خانواده‌اي فقير زندگي مي‌كند كه وضعيت مالي بدي دارند و به‌تنهايي خرج پدر و مادر و خواهرانش را مي‌دهد. او حتي عكس‌هايي از محل زندگي‌اش و پدر و مادرش فرستاد و گفت كه ديگر تحمل اين وضعيت را ندارد.

شاكي ادامه داد: دلم برايش سوخت و گفتم كه مي‌خواهم كمكش كنم. ابتدا برايش مبلغي فرستادم و پس از آن آشنايي ما شروع شد. او دختري 16ساله به نام هليا بود كه هربار با هم ملاقات مي‌كرديم، از سختي‌هاي زندگي‌اش مي‌گفت و من هم هر بار مبلغي به حسابش مي‌ريختم تا به خانواده‌اش كمك كند.

بيشتر از 2سال از آشنايي ما مي‌گذشت تا اينكه وي ناپديد شد و ديگر نه جواب تماس‌هايم را مي‌داد و نه پيام‌هايم را. تا اينكه مدتي قبل فردي با من تماس گرفت و خودش را از دوستان هليا معرفي كرد. او گفت كه هليا باردار شده و براي اينكه خانواده‌اش متوجه نشوند، به تهران رفته و حالا فرزند دوقلو دارد و براي اينكه خرج آنها را در بياورد، در خانه مردم كلفتي مي‌كند.

او سپس از من خواست كه به وي كمك كنم و من هم مبلغي برايش فرستادم تا به‌دست هليا برساند. اين ماجرا ادامه داشت و دوست هليا هربار مبلغي از من مي‌گرفت تا به او برساند و من هم تلاش مي‌كردم تا او و فرزندان دوقلويش زندگي راحتي داشته باشند. اما بعد از مدتي، يكي از دوستانم را ديدم كه هليا را مي‌شناخت و وقتي ماجرا را برايش تعريف كردم، گفت كه هليا هرگز باردار نشده و هيچ فرزندي ندارد.

مرد ميانسال گفت: با شنيدن اين خبر، فهميدم كه ماجرا دروغ است و براي همين تصميم گرفتم ديگر كمكي به او نكنم. پس از آن بود كه تهديدها شروع شد و فردي كه تا پيش از آن مدعي بود دوست هلياست، مرا تهديد كرد كه اگر به وي پول ندهم، رازم را نزد همسر و فرزندانم فاش مي‌كند و آبرويم را مي‌برد. پس از تهديدهاي او بود كه تصميم گرفتم ماجرا را به پليس اطلاع دهم.
با شكايت اين مرد تحقيقات مأموران شروع شد و آنها موفق شدند دختر جوان را دستگير كنند.

با دستگيري وي راز مهمي فاش شد. دختر جوان در همه اين سال‌ها درباره خانواده‌اش دروغ گفته بود. حتي عكس‌هايي كه از محل زندگي‌اش و پدر و مادرش براي مرد ميانسال فرستاده بود، جعلي و دروغين بودند و در حقيقت وضعيت زندگي آنها متوسط بود. دختر جوان با داستانسرايي و دروغ‌هايي كه به شاكي گفته بود، توانسته بود در اين 5سال يك ميليارد تومان از او اخاذي كند كه با كشف اين راز دستور بازداشت وي صادر شد.

به گفته سردار گودرزي، فرمانده انتظامي استان فارس با به‌دست آمدن مدارك محكم عليه متهم، وي به فريب شاكي اعتراف كرد و پرونده‌اش در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

کد خبر 381195

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha