دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: سرزمین میانه؛ سایه جنگ(Middle-earth: Shadow of War) یک بازی ویدیویی روبه انتشار در دو سبک اکشن نقش آفرینی و هک اند اسلش می باشد.

بازی ۲۰۱۷

این بازی توسط کمپانی برادران وارنر قرار شده که در 20 اکتبرماه برای کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوتر راهی بازار شود. سایه جنگ ادامه بازی Middle-earth: Shadow of Mordor در سال 2014 می‌ءباشد.

داستان بازی بین داستان هابیت و ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد. همانند نسخه قبلی شخصیت اصلی بازی تالیون به همراه Celebrimbor که یک لرد الف می باشد.

داستان بازی اگر یادتان باشد در شماره قبل تالیون به همراه لرد الف یک برج حلقه درست کردند تا دیگر دارک لرد یا همان سارائون ظهور نکند.

روند بازی هم مانند شماره قبلی است اما سعی شده که در سایه جنگ اشکالات و نقاط ضعف پوشیده شود.

نبردها در این نسخه بسیار شدیدتر و پر هرج و مرج تر از نسخه قبلی هستند. در عین حال روش‌های شما برای نبرد با دشمنان نیز در این میان بسیار گسترده است و می‌توانید از مبارزات رو در رو، مخفیانه و یا ترکیبی از هر دو برای مبارزات استفاده کنید.

در این میان باید توجه کنید که قابلیت‌های دشمنان در این نسخه نیز بسیار بیش‌تر از نسخه قبل است و دشمن از عناصر مختلفی نظیر آتش، سم و یا نفرین برای ضعیف کردن شما استفاده خواهد کرد.

به عنوان مثال در زمینه نفرین باید به قابلیت Thrak اشاره کنیم که در ابتدای نبرد سلاحی در اختیار دارد که با توانایی نفرین جلوی استفاده از قابلیت‌های حلقه توسط تالیون را می‌گیرد.

در این میان سیستم کلاس و مهارت در دشمنان نیز وجود دارد و بعضی از آن‌ها تیراندازانی ماهر هستند و بعضی دیگر جادوگرانی زبده و همین باعث تنوع و چالش برانگیز تر شدن نبردهای بازی شده است.

ساخت ارتش در نسخه اول هم یکی از بخش‌های جالب بازی بود ولی در این نسخه این بخش با امکانات بیش‌تری همراه شده و بسیار پیشرفت کرده است.

در این نسخه مناطق مختلفی توسط ارتش شما فتح می‌شوند که هر کدام نحوه اداره خاص خود را داشته و باید به همراهانی که برای نبرد انتخاب می‌کنید توجه بیش‌تری کنید.

در این نسخه ارک‌ها در کلاس‌های مختلفی طبقه بندی می‌شوند که هر کدام مهارت‌های خاصی را دارد و باید به همه آن‌ها برای خلق یک استراتژی خوب برای حمله توجه کنید.

بازی ۲۰۱۷

کد خبر 380742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha