همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران نشدن فیلم‌های کمدی در روز شهادت امام محمدباقر(ع) تا ساعت ۱۸ خبر داد.

سینما

به گزارش مهر؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز دوشنبه ششم شهریور این شورا گفت: در جلسه امروز قرارداد ۵ فیلم سینمایی بسته شد. قرارداد فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق در گروه سینمایی زندگی بعد از «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی و قرارداد فیلم سینمایی «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد در گروه استقلال بعد از فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی بسته شد.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز در گروه سینمایی قدس بعد از فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به کارگردانی مهران مدیری بسته شد، علاوه برآن فیلم سینمایی «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرجزاد از چهارشنبه این هفته در سینما ماندانا اکران می شود. این فیلم سینمایی به دلیل اینکه «پاتو تو کفش من نکن» به کارگردانی حسین فرحبخش با یک هفته تاخیر در گروه ماندانا اکران شد، همزمان با «پات تو کفش من نکن» در سینما ماندانا اکران می‌شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش توضیح داد: ۱۰ هفته نمایش فیلم های «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده و «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت اله به پایان رسیده است و نمایش آن ها روز سه شنبه هفتم شهریور ماه به پایان می‌رسد.

وی توضیح داد: پیش از این قرارداد فیلم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده در گروه سینمایی استقلال و «خالتور» به کارگردانی آرش معیریان در گروه سینمایی قدس ثبت شده بود که با توجه به اینکه هر دو فیلم طنز و شاد هستند و نمایش این دو فیلم همزمان با محرم و صفر است، قرار شد  دو سرگروه استقلال و قدس قراردادهای جدید بیاورند که شامل «ماجان» و «من و شارمین» بود. دو فیلم «ایتالیا ایتالیا» و «خالتور» بعد از محرم و صفر اکران می شوند.

فرجی در پایان گفت: سینماهای کشور روز سه شنبه به دلیل شهادت امام محمدباقر(ع) فیلم های طنز و شاد را تا ساعت ۱۸ نمایش نمی دهند.

کد خبر 380511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha