شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی با کره جنوبی در انتخابی جام جهانی وارد فرودگاه اینچئون کره جنوبی شد.

تیم ملی

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری نهمین بازی خود در انتخابی جام جهانی به کره جنوبی سفر کرده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه اینچئون کره جنوبی شد.

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی که رکورد ۴ پیروزی پیاپی برابر این تیم را ثبت کرده، در کانون توجه عکاسان کره‌ای قرار داشت.

مهدی طارمی زننده سه گل ایران در انتخابی جام جهانی و وحید امیری از جمله بازیکنانی بودند که مورد توجه خبرنگاران کره‌ای قرار گرفتند.

سایر بازیکنان تیم ملی که لژیونر هستند قرار است بعد از بازی‌های این هفته تیم‌های باشگاهی‌شان به تیم ملی فراخوانده شوند و مستقیم خودشان را به کره خواهند رساند.

کارلوس کی‌روش بعد از حضور در فرودگاه اینچئون گفت: خوشحالم بعد از مدت ها به کره آمدم. خیلی وقت بود اینجا نبودم . از نظر من کره یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در آسیاست و بازی با این تیم فرصت خوبی برای ما است تا یادگیری و پیشرفت داشته باشیم و تیم بهتری شویم. قصد ندارم تا فوتبال دفاعی را در این دیدار به نمایش بگذارم و دوست دارم بهترین فوتبال ممکن را برابر کره بازی کنیم. من امیدوارم هر تیمی که بهتر است برنده شود. کره هم تیم خوبی است و من می دانم که برای صعود به جام جهانی شرایط سختی دارد. امیدوارم روند گل نخوردن و نباختن ما در این گروه حف] شود و با 3 امتیاز اینجا را ترک کنیم.

وی افرود: درست است که این بازی برای ما تشریفاتی است ولی با تمام توان برای پیروزی در این بازی تلاش خواهیم کرد، چون بهترین روش برای یادگیری و پیشرفت، کسب پیروزی است.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که برابر کره بدون شکست بوده گفت: تلاش می‌کنم این رکورد ادامه داشته باشد تا بتوانم هم‌چنان بدون شکست برابر کره باقی بمانم. در رسیدن به این هدف تمام تلاشم را به کار خواهم بست.

کی روش در پاسخ به خبرنگار کره ای درباره حضور شجاعی و حاج صفی در اردوی تیم ملی ایران گفت: من درباره این موضوع صحبت نخواهم کرد. فردا مشخص خواهد شد که این بازیکنان دعوت خواهند شد یا خیر.

اعضای تیم ملی ایران برای استراحت وارد هتل "گانگ سئو" شدند و قرار است خیلی زود تمرین‌هایشان را از سر بگیرند.

دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی ۹ شهریور در ورزشگاه ۶۶ هزار نفری سئول کره جنوبی برگزار خواهد شد که تمام بلیت‌های آن به فروش رفته است.

کد خبر 380302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha