همشهری آنلاین: سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی از ۳۰ مرداد ماه مجددا بازگشایی شده و داوطلبان دو روز فرصت دارند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام، نسبت به اصلاح رشته محل‌های انتخابی یا انتخاب رشته جدید اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، در پي درخواست‌ داوطلبانی که به هر علت موفق به انتخاب رشته و یا ویرایش ثبت‌نام خود نشده‌اند، سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 30 مرداد مجددا بازگشایی شده و داوطلبان تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 31 مرداد فرصت دارند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش به نشانی www.azmoon.org نسبت به اصلاح رشته محل‌های انتخابی یا انتخاب رشته جدید اقدام کنند.

فرصت اعلام شده، آخرین مهلت داوطلبان به منظور انتخاب رشته و یا ویرایش رشته محل‌های انتخابی بوده و تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

همچنین با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تغییراتی در پذیرش برخی از رشته‌ محل‌های گروه علوم پزشکی ایجاد شده است که داوطلبان می‌توانند از دوشنبه 30 مرداد ماه تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 31 مرداد با مراجعه به سامانه ثبت‌نام به نشانی www.azmoon.org نسبت به اصلاح رشته محل‌های انتخابی یا انتخاب رشته جدید اقدام کنند.

فهرست این رشته محل‌ها از طریق سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در دسترس داوطلبان قرار داده شده است.

کد خبر 379751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha