همشهری آنلاین: رئیس کل دادگستری با انتقاد از وضعیت خلیج گرگان، هشدار داد که اگر جلوی این بحران گرفته نشود سایر استان‌های کشور هم آسیب می‌بینند.

هادی هاشمیان

به گزارش مهر، هادی هاشمیان در حاشیه همایش دادستان‌های عمومی و انقلاب مراکز استان‌ها و دادستان‌های نظامی سراسر کشور، در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بحرانی خلیج گرگان، از دادستان کل کشور خواست که در سطح ملی برای نجات این خلیج گرگان به گلستان کمک کند.

هاشمیان افزود: هر چند اقداماتی در سطح استان برای نجات این خلیج صورت گرفته است اما کافی نیست و نیاز به کمک فرا استانی و ملی دارد.

وی بیان کرد: باید مطالبه ملی برای نجات خلیج گرگان شکل گیرد در غیر اینصورت در آینده بحران ناشی از خشک شدن خلیج گرگان، علاوه بر استان گلستان دیگر استان‌های کشور را نیز درگیر خواهد کرد.

رئيس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود با تشریح عملکرد دستگاه قضایی استان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته ۲۰ هزار کاهش ورودی پرونده به محاکم استان داشتیم که این کاهش فرصت مختومه کردن پرونده‌های مسن در محاکم استان را برای قضات فراهم کرد.

هاشمیان افزود: استفاده از فرصت اقوام و مذاهب مختلف ساکن در استان، کمک علمای شیعه و سنی و واحدهای صلح و سازش مهم‌ترین علت کاهش ورودی پرونده به محاکم استان بود.

کد خبر 378790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha