همشهری‌آنلاین: به دنبال انتشار گزارش‌هایی درباره پرونده‌های فساد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی حزب اپوزیسیون دولت نتانیاهو خواهان انحلال فوری دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از صدی البلد،حزب اردوگاه صهیونیستی به رهبری آوی گابای در بیانیه‌ای تصریح کرد: درسایه اتهام‌های جدید که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با آن مواجه است همه احزاب حاضر در ائتلاف حاکم باید با شجاعت برای حفاظت از مردم و دموکراسی، انحلال دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام را اعلام کنند.

 در این بیانیه امده‌است:زمانی که پلیس و دادستان کل، نخست‌وزیر را به دست داشتن در رشوه، کلاهبردای و خیانت در امانت متهم می‌کنند، مطمئنا نتانیاهو روحیه و قدرتش به عنوان یک نخست‌وزیر را از دست می‌دهد.

روزنامه هاآرتص اخیرا به نقل از پلیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد بنیامین نتانیاهو به احتمال بسیار قوی در فساد، کلاهبرداری و خیانت در امانت دست داشته است.

دادگاه صلح رژیم صهیونیستی انتشار جزئیات تحقیقات به عمل آمده از نتانیاهو و هرگونه خبر در این زمینه را ممنوع اعلام کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز می‌گوید ممانعت از انتشار جزئیات تحقیق و بازجویی از نتانیاهو، به خاطر قوت گرفتن دست داشتن او در پرونده فساد و کلاهبرداری است.

کد خبر 378336

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha