همشهری آنلاین: مدیر دانشکده نیروی دریایی یمن گفت کشتی جنگی اماراتی که در سواحل شهر المخا هدف حمله نیروهای یمنی قرار گرفت از بندر عصب به حرکت در آمده بود و حامل تجهیزات نظامی بود.

کشتی جنگی امارات در سواحل یمن هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ نیروی دریایی یمن اعلام کرد؛ یک فروند کشتی جنگی اماراتی را در سواحل شهر المخا هدف قرار داده است.

یک منبع نظامی تأیید کرد؛ نیروی دریایی توانست مسیر حرکت یک فروند کشتی نظامی اماراتی را هنگام نزدیک شدن به سواحل شهر المخا ردیابی کند و با سلاح مناسبی مورد هدف قرار دهد.

یگان موشکی، هنوز نوع سلاحی را که برای هدف قرار دادن این کشتی جنگی اماراتی به کار برده است فاش نکرد.

یگان موشکی نیروهای یمنی چهاردهم ماه گذشته میلادی نیز اعلام کرد؛ یک فروند کشتی پیاده سازی نیروهای نظامی متعلق به نیروهای مهاجم را در سواحل المخا با سلاح مناسب هدف قرار داده است. در آن زمان نیز نوع سلاح استفاده شده، فاش نشد. پس از آن تصاویر این حمله پخش و متجاوزان اعتراف کردند کشتی هدف قرار گرفته اماراتی بوده است.

کشتی جنگی اماراتی که هدف قرار گرفت حامل تجهیزات نظامی بود

شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد مدیر دانشکده نیروی دریایی یمن گفت کشتی جنگی اماراتی که در سواحل شهر المخا هدف حمله نیروهای یمنی قرار گرفت از بندر عصب به حرکت در آمده بود و حامل تجهیزات نظامی بود.

کارشناس نظامی یمن: دومین کشتی جنگی امارات امروز هدف حمله نیروهای یمنی قرار گرفت.

یک کارشناس نظامی در صنعا با تأکید بر تسلط کامل نیروهای یمنی بر سواحل این کشور گفت: دومین کشتی جنگی اماراتی و دهمین کشتی جنگی متجاوزان به یمن در سواحل این کشور، هدف حمله نیروهای یمنی قرار گرفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره ، سرتیپ جمیل المعمری درباره هدف قرار گرفتن کشتی جنگی امارات در سواحل یمن از طرف نیروهای یمنی، گفت: معتقدم آنچه امروز اتفاق افتاد یک موفقیت دیگر در ادامه موفقیتهای قبلی است که حوثی ها (انصار الله) و نیروی دریایی یمن محقق کردند. این ادامه موفقیت های گذشته است . آنها توانسته اند بر همه سواحل یمن به طور کامل تسلط داشته باشند. این موفقیت جدیدی برای نیروهای یمنی است زیرا آنان این روزها کارهای اطلاعاتی دقیقی انجام می دهند و به نیروهای موشکی، گرای دقیق می دهند و این نیروها نیز به وظیفه خود به بهترین شکل ممکن عمل می کنند. این دومین کشتی جنگی اماراتی است که در سواحل یمن هدف قرار گرفت. تا امروز حدود ده فروند کشتی جنگی در سواحل یمن هدف قرار گرفته است. ملاحظه می کنیم که نیروهای یمنی توانایی نامحدودی در تسلط کامل بر سواحل دارند و به دشمن در زمان مناسب حمله می کنند. دیروز نیز نیروهای موشکی ما توانستند شهر طائف عربستان را با موشک بالستیک هدف قرار دهند. علاوه بر اینکه موفقیتهای دیگری در نجران و جیزان و مناطق دیگر سعودی به دست آمده است.

وی در پاسخ به این پرسش که این عملیات چرا در حال حاضر انجام می شود گفت : ملت و ارتش و کمیته های مردمی یمن با این کار پیامهایی دارند. پارلمان یمن دیروز طرحی برای پایان دادن به درگیریها ارائه کرد و امروز ملت و ارتش یمن می گویند دست ما به سوی صلح دراز است و از کشور دفاع می کنیم و در دفع حملات خصمانه کشورهای متجاوز عاجز نیستیم اگر صلح می خواهند ما اهل صلح هستیم و اگر جنگ می خواهند ما برای رویارویی آماده ایم.

کد خبر 377720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha