همشهری آنلاین: پرونده مسابقات رده‌های سنی تنیس دختران ‌که در استان چهار محال و بختیاری برگزار شد، با معرفی برترین‌ها بسته شد.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز پيكارهای رده سنی دختران به میزبانی هیئت تنیس چهار محال و بختیاری برگزار شد و با انجام دیدارهای فینال تکلیف نفرات برتر مشخص شد.

بر این اساس در رده سنی زیر 10 سال مهرانه ظهوریان با نتیجه 2 بر 1 هانا سلطانی را شکست داد و صاحب عنوان قهرمانی شد و سلطانی در جایگاه دوم ایستاد. ارمیتی الهی‌پناه و فردخت علیمی سوم مشترک شدند.

در رده سنی زیر 12 سال ماندگار فرزامی با نتیجه (1-6 و 5-7) مقابل ملیسا مهرانی به برتری رسد و جام قهرمانی را از آن خود کرد و مهرانی نايب قهرمان شد و مهرانا ظهوریان و مهرانا سلیمانی‌پور هم در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در رده سنی زیر 14 سال ماندگار فرزامی با نتیجه (2-6 و 2-6) مینه ماردرسیانی را مغلوب کرد و صاحب دومین عنوان قهرمانی شد، ماردرسیانی دوم شد و جیران رشیدی و ملیسا مهرانی عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

به این ترتیب پس از یک هفته رقابت، این مسابقات كه با حضور 40 تنيسور از استان‌هاي تهران، اصفهان، کرمان، بوشهر، قزوین، ایلام، خراسان رضوی و چهار محال و بختیاری برگزار شد، به پایان رسید.

سرداروری این دوره از رقابت‌ها بر عهده الهام احمدی بود.

 

کد خبر 377651

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha