شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
۰ نفر

خبر > مهلت ارسال اثر و شرکت در سومین دوره‌ی جایزه‌ی ادبی سپیدار تا ۱۵شهریور ۹۶ تمدید شد.

فراهم‌كردن فرصت مناسب براي شركت کودکان و نوجوانان حامي و دوستدار محيط‌زيست در اين مسابقه، دليل تمديد مهلت شركت در مسابقه است.

امسال هم اين جايزه‌ي محيط‌زيستي همانند دوره‌هاي گذشته با تأکيد بر فرهنگ‌سازي و ترويج روحيه‌ي مراقبت از محيط‌زيست در ميان کودکان و نوجوانان کم‌تر از 17 سال به‌صورت فردي و گروهي، در قالب بخش‌هاي ادبي و غيرادبي برگزار مي‌شود.

کودکان و نوجوانان در بخش فردي، با ارسال شعر، داستان، گزارش از فعاليت محيط‌زيستي، معرفي يا خلاصه‌نويسي کتاب مي‌توانند در مسابقه شرکت کنند

هم‌چنين علاقه‌مندان به كار گروهي نيز مي‌توانند با راهنمايي معلم مدرسه و يا مربي کانون پرورش فکري كودكان‌ و نوجوانان خود در بخش‌هاي زير شرکت کنند:

1. گروه زيست‌محيطي تشکيل دهند و فعاليت محيط‌زيستي کنند.

2. با ديگر هم‌کلاسي‌ها نشريه‌ي محيط‌زيستي منتشر کنند.

3. با مسئولان، معلم‌هاي مدرسه، محيط‌بانان يا افراد ديگر درباره‌ي محيط‌زيست گفت‌وگو کنند.

4. داستان، شعر، نامه، گزارش يا هرمطلب محيط‌زيستي ديگر که مي‌توانند بنويسند.

5. از موضوع‌هاي محيط‌زيستي عکس و فيلم تهيه کنند.

در سومين دوره‌ي جايزه‌ي سپيدار به برگزيدگان در هرزمينه يک دستگاه تبلت و لوح افتخار اهدا مي‌شود.

هم‌چنين به مدارس و مربياني که دانش آموزان را براي شرکت در جايزه‌ي سپيدار، تشويق، راهنمايي و آثارشان را گردآوري و ارسال کنند؛ جوايز ويژه‌اي اهدا مي‌شود.

مهلت ارسال آثار تا 15 شهريور 96 تمديد شد. کودکان و نوجوانان علاقه‌مند مي‌توانند آثار خود را به نشاني تهران، خيابان مطهري، خيابان ميرعماد، پلاک 24، شرکت انتشارات فني ايران، طبقه اول، دبيرخانه جايزه سپيدار يا پست الکترونيکي sepidar@entesharat.com ارسال کنند.

علاقه‌مندان براي اطلاع از جزييات بيش‌تر اين جايزه به سايت www.sepidaresabz.com يا کانال تلگرامي @sepidaraward مراجعه کنند. هم‌چنين شرکت‌کنندگان مي‌توانند با شماره تماس 88505055-021 داخلي 1120 تماس بگيرند.

کد خبر 377318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha