همشهری آنلاین: سپاه پاسداران در سال‌های اخیر طی عملیات‌های گسترده‌ای ضربات کمرشکنی به گروهک‌های تروریستی وارد کرد به طوری که اعضای این گروه‌ها با نزدیک شدن به مرزهای کشورمان مورد حملات سهمگین نیروهای سپاه و بسیج قرار می‌گیرند.

سپاه

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران بارها خطاب به تروریستها و حامیان آنها اعلام کرده که فرزندان ملت ایران در نیروی زمینی سپاه و سایر سازمان‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی اجازه عرض‌اندام به پیاده نظام های قدرت‌های استکباری و مرتجعین منطقه‌ای را نخواهند داد و با هرگونه اقدامی که بخواهد امنیت و آرامش میهن اسلامی را مورد تهدید قرار دهد، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

در پاسخگویی قاطع به برخی از تحرکات زبون نیروهای تروریستی، قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه روز جمعه (دیروز) از هلاکت و زخمی شدن 7 تروریست در درگیری پنجشنبه شب رزمندگان اسلام با تروریست‌ها در منطقه صفر مرزی شمالغرب کشور خبر داد.

این قرارگاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:‌ پنجشنبه شب‌ تعدادی از تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه که در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور قصد انجام اقدامات تروریستی داشتند با هوشیاری و قاطعیت رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه مواجه و در یک درگیری سنگین ناکام ماندند.

‌در این درگیری سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند، چهار تن زخمی و یک تن از تروریست‌ها نیز دستگیر شدند و مابقی آنها به آن سوی مرز فرار کردند.

یکی از پاسداران دلیر انقلاب اسلامی لشکر 3 حمزه سید الشهدا(ع) به نام سرگرد یاسین قنبری در این درگیری به درجه رفیع شهادت نایل آمد و یکی دیگر از رزمندگان اسلام مجروح شد.

ضربات جبران ناپذیر سپاه به تیم‌های تروریستی

در روزهای پایانی ماه گذشته (26 خرداد) هم فرمانده نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با 2 تیم تروریستی در شمال غرب کشور خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور،با اعلام خبر درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در منطقه مرزی اشنویه در شمال غرب کشور با 2 تیم تروریستی ضد انقلاب گفت: دو تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب که برای خرابکاری و انجام اقدامات تروریستی قصد عبور از منطقه مرزی اشنویه به داخل کشور را داشتند در تور شناسایی نیروی‌های اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان غیور قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند.

وی افزود: پس از ساعاتی رزمندگان سپاه اسلام با تروریست‌ها درگیر و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

پیش از این نیز نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌هایی مشابه علیه اقدامات کور تروریستها که با ضربات سخت و هوشیارانه رزمندگان اسلام همراه بود با بیان اینکه عملیات تعقیب و درگیری برای انهدام بقایای تروریست ها در منطقه ادامه دارد، اعلام کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بدانند فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هوشیاری و آمادگی کامل از امنیت استان‌های مرزی کشور صیانت و اجازه عرض‌اندام به تروریست‌های اجیر شده و تحت حمایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل نخواهند داد.

سیلی محکم سپاه ایران به داعش

نیروهای سپاه و بسیج در مقابل تمام تحرکات دشمنان و تروریستهای ناکام ایستاده و با شجاعت مثال زدنی اجازه عرضه اندام به عاملان و مزدوران استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و برخی حامیان منطقه‌ای آنها را نخواهد داد و در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست‌های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

درست در ساعات بامدادی روز 29 خرداد 96 ، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داد.

اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درحمله موشکی به مواضع داعش

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، لحظاتی پیش مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست‌های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست‌های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.

دراین عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

گزارش های دریافتی حکایت از هلاکت تعداد زیادی از تروریست های تکفیری و انهدام تجهیزات، سامانه ها و سلاح های آنان دارد.

اظهارات فرمانده نیروی هوا فضای سپاه درتایید خبر هلاکت داعشی ها

پس از این حملات کوبنده ، فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد که یکی از موشک ها بعد از اصابت، باعث آتش سوزی مهیبی شد و تعجب ما را برانگیخت، روزهای بعد متوجه شدیم تانکر ٢٨ هزار لیتری بنزین که در واقع پمپ بنزین سیار تروریست ها بود در کنار مقر تروریست ها پارک بوده و موجب این آتش سوزی شده بود.

سردارسرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده روز 4 تیرماه 96 طی سخنانی در شب شعر موشکی قیام موشک ها، افزود: آنچه در حمله موشکی اخیر صورت گرفت، درواقع یک وظیفه بود که ما آن را انجام دادیم و نیتمان این بود که بواسطه شرارت های تروریست های تکفیری و به نیابت از کل ملت ایران این انتقام را بگیریم.

بازتاب حمله موشکی سپاه به تروریست ها در رسانه های خارجی

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه های تروریست ها در سوریه بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.

در زیر بخشی از این نوشتارها که حاکی از اقتدار حملات موشکی سپاه دارد آمده است :

المنار: در حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها تعداد قابل توجهی به هلاکت رسیدند.

خبرگزاری فرانسه : ایران از حمله موشکی به پایگاه‌های تروریست ها در سوریه خبر داد.

این خبرگزاری در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست ها نوشت: نیروی زبده نظام ایران روز یکشنبه اعلام کرد چندین موشک را از غرب این کشور به «پایگاه های تروریست ها» در منطقه دیر الزور در سوریه شلیک کرده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره قطر در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه های تروریست ها در سوریه از وحشت تروریست ها خبر داد.

آسوشیتدپرس: سپاه پاسداران ایران از حمله موشکی به شرق سوریه خبر داد

خبرگزاری آسوشیتدپرس در خبری از تهران نوشت: سپاه پاسداران ایران اعلام کرد چندین حمله موشکی را به شرق سوریه و در تلافی حملات داعش در تهران، انجام داده است.

راشا تودی: ایران در تلافی حملات تروریستی تهران پایگاه های تروریستی در سوریه را هدف قرار داد.

شبکه راشاتودی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تلافی حملات تروریستی تهران، با موشک های میان برد خود مواضع تروریست ها در استان دیروالزور سوریه را هدف قرار داد.

نیویورک پست:ایران به تلافی حملات تهران مواضع داعش را در سوریه هدف قرار داد.

پایگاه اینترنتی نشریه نیویورک پست نوشت: ایران به تلافی حملات تهران مواضع داعش را در سوریه هدف قرار داد.

رویترز: موشک های ایران مراکز تجمع تروریست ها و مرکز ساخت خودروی بمب گذاری شده را هدف قرار داده اند.

خبرگزاری رویترز نوشت، ایران روز یکشنبه با شلیک موشک به شرق سوریه، پایگاه های گروه های شبه نظامی در آن منطقه را به تلافی حملات تهران هدف قرار داد.

شین هوا: هدف حمله مجازات تروریست های تکفیری

خبرگزاری شین‌هوا از تهران گزارش داد: روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بیانیه ای اعلام کرد هدف از این حمله موشکی مجازات «‌تروریست های تکفیری»‌ برای دو حمله‌ اخیرشان در تهران بود.

رادیو بین المللی فرانسه اعلام کرد ایران با حمله موشکی، مواضع داعش را در خاک سوریه هدف قرار داد.

پایگاه اینترنتی رادیو بین المللی فرانسه نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد با شلیک چندین فروند موشک، مواضع «تروریست های داعش» در دیر الزور در شرق سوریه را هدف قرار داده است.

الاخباریه سوریه: خسارت سنکین داعش در حمله موشکی ایران

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه اعلام کرد: حمله موشکی نیروهای ایرانی به مواضع گروههای تروریستی در دیرالزور سوریه، خسارات قابل توجهی را بر گروه تروریستی داعش وارد کرده است.

تعداد قابل توجهی از تروریست ها در حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داعش در سوریه به هلاکت رسیدند.

روزنامه الشروق مصر: ایران حمله موشکی را هشدار به تروریست ها و حامیانشان دانست.

پایگاه اینترنتی روزنامه الشروق مصر اعلام کرد: ایران این حمله را هشداری به تروریست ها و حامیانشان دانست تا بار دیگر برای انجام حملات مشابه با حملات اخیر تهران اقدام نکنند.

الیوم السابع مصر: سپاه پاسداران با موشک گروههای تندرو در سوریه را هدف قرار داد

پایگاه اینترنتی روزنامه الیوم السابع در مصر اعلام کرد، نیروهای سپاه پاسداران ایران با شلیک موشک، گروههای تندرو در شرق سوریه را هدف قرار دادند. ایران این نیروها را مسئول حملات اخیر در تهران می داند.

روزنامه فرانسوی لوفیگارو نوشت: ایران برای نخستین بار از خاک خود و با موشک مواضع داعش را در خاک سوریه هدف قرار داد.
پایگاه اینترنتی روزنامه لوفیگارو نوشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه مواضع داعش را در دیرالزور با چندین فروند موشک هدف قرار داد.

وحشت صهیونیستها از موشک باران مواضع داعش توسط سپاه

پایگاه اینترنتی نشریه صهیونیستی هاآرتص نوشت: ایران با موشک هایی با برد هشتصد کیلومتر مواضع گروههای تند رو در خاک سوریه را هدف قرار داد.

معاریو: سپاه پاسداران مواضع داعش را در سوریه هدف قرار داد

پایگاه اینترنتی نشریه معاریو رژیم صهیونیستی نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مواضع داعش در منطقه دیر الزور در شرق سوریه را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

پایگاه اینترنتی نشریه جروزالم پست نوشت: ایران با موشک مواضع گروههای شبه نظامی در شرق سوریه را هدف قرار داد. ایران چندین فروند موشک میان برد را از خاک خود به مواضع گروههای شبه نظامی که معتقد است که مسئوول حمله اخیر در تهران هستند به منطقه دیرالزور در شرق سوریه شلیک کرد.

پیام سپاه و اقدام انقلابی در راستای مجازات تروریستها

پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملا روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملان و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.

به ملّت عظیم الشأن ایران اسلامی اطمینان داده می شود، پاسداران انقلاب به فضل الهی و با همراهی و مشارکت سایر نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور برای صیانت از امنیت ملی و شکست فتنه ها و پدیده های ضد امنیتی، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و اقدامات متناسب را در دستور کار قرار خواهند داد.

کد خبر 376943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha