یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

خواننده‌ای که با خواندن ترانه‌های برنامه‌ای پربیننده چون «ماه‌عسل» نامش را سر زبان‌ها انداخت و با حضور در «خندوانه» نشان داد چقدر رگ خواب مخاطبان را خوب می‌شناسد، ترانه یک فیلم سینمایی دیگر را هم به کارنامه خود می‌افزاید.

خواننده

به گزارش همشهري، مهدي يراحي سال گذشته با خواندن ترانه‌اي دوست‌داشتني براي فيلم تحسين‌شده «نفس» به جمع خوانندگاني پيوست كه علاوه بر صحنه اجراي زنده و مجموعه‌ها و برنامه‌هاي تلويزيوني، سينما را هم تجربه كرده‌اند. چهره جوان موسيقي پاپ كه ‌زاده خاك تفتيده خوزستان است و هر جا دستش مي‌رسد به زادگاه و سرزمين مادري خود اداي احترام مي‌كند، در آينده نزديك با يك ترانه تازه دوباره به سينما بازمي‌گردد.

  • براي فيلم برگزيده جشنواره كودك

يراحي كه زبان عربي را هم به اندازه فارسي و حتي بهتر از آن حرف مي‌زند، اين روزها در تدارك آماده‌سازي ترانه «بيست‌و‌يك روز بعد» است؛ نخستين تجربه كارگرداني سيدمحمدرضا خردمندان كه سال گذشته در جشنواره سي‌و‌پنجم فجر اكران شد و امسال در سي‌امين جشنواره كودك اصفهان چند جايزه برد. ازجمله جوايز آن مي‌توان به بهترين بازيگر نوجوان براي مهدي قرباني، پروانه‌هاي زرين بهترين فيلمنامه و بهترين كارگرداني و البته 2جايزه از داوران كودك و نوجوان.

حالا كه كمتر از يك‌ماه به اكران بيست و يك روز بعد باقي مانده، خبر شنيده شدن صداي يراحي روي تصاوير آن مي‌تواند اشتياق تماشاگران را براي ديدن فيلم بيشتر كند. او سال گذشته ترانه نفس را در اكران افتتاحيه فيلم دوست‌داشتني نرگس آبيار خواند و بعدها همين ترانه را در آلبوم «آينه قدي» هم به دوستداران صداي خود تقديم كرد؛ آهنگي كه چنين آغاز مي‌شد: «خيس مي‌شم با تو هر شب زير باروني كه نيست، دستتُ محكم گرفتم تو خيابوني كه نيست...»

  • تجربه شيرين خندوانه

يراحي با اينكه 4آلبوم «منو رها كن»، «امپراتور»، «مثل مجسمه» و آينه قدي را در كارنامه دارد، بيشتر با خواندن ترانه‌هاي‌ماه عسل بين مردم شناخته مي‌شود؛ از «هواي تو» و «سازش» گرفته تا «هر جاي دنيايي دلم اونجاست» و «بغض تو». او پيش‌تر 3ترانه هم براي برنامه «شب شيشه‌اي» خوانده و صدايش در چند برنامه تلويزيوني ديگر به گوش رسيده بود. دوستي ديرين با احسان عليخاني باعث شده در بسياري از برنامه‌هاي مجري نامدار نام و صداي يراحي به چشم بخورد.

خواننده جوان و عرب‌زبان سال‌گذشته در 2نوبت مهمان رامبد جوان در برنامه پربيننده خندوانه شد و در همان برنامه اول ترانه‌اي را اجرا كرد كه براي پخش از‌ ماه عسل مجوز نگرفته بود. خواندن «نگو نگفتي» روي آنتن زنده تلويزيون بسيار به دل نشست و يراحي همانجا قول داد براي كودكان كار يك كنسرت رايگان اجرا كند؛ قولي كه با وجود نامساعد بودن حالش به آن عمل كرد و در بيابان‌هاي اطراف تهران شبي رؤيايي براي كودكان محروم رقم زد.

کد خبر 376393

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha