سرایدار ساختمان که در جریان یک درگیری تعمیرکار آسانسور را به قتل رسانده بود، می‌گوید که هرگز قصد آدمکشی نداشته و پشیمان است.

متهم

اين جنايت 28 اسفند سال گذشته در ساختماني در غرب پايتخت رخ داد. قرباني جواني 36ساله بود كه براي تعمير آسانسور به ساختماني رفته اما در آنجا با سرايدار 33ساله ساختمان درگير شده بود. در اين درگيري مرد تعميركار با ضربه چاقويي كه به پايش خورد جانش را از دست داد و متهم كه سرايدار ساختمان بود دستگير شد.

او در تحقيقات به كارآگاهان گفت:آن روز تعميركار آسانسور به ساختمان آمد. كارش طول كشيد و اصلا مشكلي ميان ما نبود. به او ناهار دادم و حتي برايش چاي بردم اما در آخر زماني كه قصد رفتن داشت به او گفتم پيچ پنلي كه داخل كابين آسانسور باز كرده را ببندد چون ممكن بود خطرناك باشد.

او اصلا به حرف من توجهي نكرد و همين موضوع باعث جروبحث ميان ما شد. او همچنان از بستن پيچ پنل امتناع مي‌كرد كه با هم درگير شديم و من با چوب او را زدم. وي ادامه داد: پس از آن به داخل اتاقك رفتم كه ناگهان به شيشه اتاقك ضربه‌اي زد و شيشه شكست و خرد شد. زن و بچه‌ام به‌شدت ترسيدند و وحشت كردند.

من كه واقعا از اين كار او عصباني شده بودم به‌دنبالش رفتم. مقابل در ورودي ساختمان بود كه گيرش انداختم. بار ديگر درگير شديم و من هلش دادم كه ناگهان چاقويي كه در دست خودش بود به پايش برخورد كرد و زخمي شد. من اصلا نمي‌خواستم او را به قتل برسانم. وقتي شنيدم فوت شده خيلي ناراحت شدم. همه‌‌چيز در يك لحظه رخ داد و اصلا قصد كشتن كسي را نداشتم.

به گزارش همشهري، متهم هفته گذشته با دستور قاضي محسن مديرروستا بازپرس جنايي تهران صحنه جنايت را بازسازي كرد و در جريان بازسازي درحالي‌كه گريه مي‌كرد مدعي شد كه پشيمان است و هرگز نيت آدمكشي نداشته است. پرونده به‌زودي پس از صدوركيفرخواست به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده خواهد شد.

کد خبر 375404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha