دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد «فائو» در ایران از تمامی کودکان و نوجوانان کشورمان در حوزه‌ نقاشی، گرافیک و ویدیو دعوت کرد تا در مسابقه‌ی بین‌المللی طراحی پوستر و ویدیوی روز جهانی غذا در سال ۲۰۱۷ میلادی با شعار «تغییر آینده‌ی مهاجرت، سرمایه‌گذاری در امنیت غذایی و توسعه‌ی روستایی» شرکت کنند.

دوچرخه شماره ۸۸۳

به گزارش خبرگزاري ايانا، دفتر نمايندگي سازمان خواربار و کشاورزي ملل متحد (فائو) در ايران، از کودکان و نوجوانان 5تا 19ساله دعوت مي‌کند بر اساس شعار روز جهاني غذا پوستر طراحي کنند. هم‌چنين از نوجوانان 13 تا 19ساله دعوت مي‌شود درباره‌ي راه‌حل‌هايي که براي مشکلات غذايي در نظر دارند، ويديويي يک دقيقه‌اي توليد کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در اين مسابقه مي‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاريخ 10 نوامبر 2017 (19 آبان 1396) در نشاني زير بارگزاري کنند:

fao.org/world-food-day/2017/contest/en/

در هرکدام از بخش‌ها، سه برنده انتخاب شده و اسامي آن‌ها در سايت «روز جهاني غذا» و شبکه‌هاي اجتماعي فائو منتشر خواهد شد. هم‌چنين برندگان اين مسابقه هدايا و گواهي‌نامه‌اي از فائو دريافت کرده و پوسترها و ويديوهاي منتخب در نمايشگاهي در شهر رُم به نمايش گذاشته خواهند شد.

گفتني است فائو هرساله در تاريخ 16 اکتبر (25 مهرماه) با برگزاري برنامه‌هاي روز جهاني غذا که مقارن با سال‌روز تأسيس اين سازمان بين‌المللي است، اين روز را در نقاط مختلف جهان گرامي مي‌دارد. مراسم روز جهاني غذا در 150 کشور جهان از جمله  ايران با حضور تمامي دست اندرکاران امر توليد غذا برگزار مي‌شود و به همين دليل اين رويداد يکي از شناخته‌شده‌ترين روزهاي موجود در تقويم جشن‌هاي مهم سازمان ملل متحد به‌شمار مي‌رود.

کد خبر 374740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha