چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی از رئیس جمهور خواهان نگاه ویژه به تیم ملی جهت حضور موثر در مسابقات جام جهانی شد.

روحانی کی‌روش

به گزارش ايلنا، سرمربی تیم ملی كه به همراه بازيكنان و ديگر دست‌انداركاران اين تيم به ديدار رئيس‌جمهور رفته بودند، در وقت سخنرانی که در این مراسم در اختیارش قرار گرفته بود، ضمن تشکر از نگاه ویژه به تیم ملی و موفقیت‌های آن از دکتر روحانی درخواست کرد با توجه به صعود ایران به جام جهانی حمایت ویژه‌تری از آنها صورت گیرد تا موفق شوند در این تورنمنت جهانی موفق شوند. کارلوس کی روش در این ارتباط گفت: عشق و شور مردم به فوتبال و وجود استعدادهای فراوان در این کشور، استحقاق حمایت های بیشتر را دارد چرا که اگر این استعدادها را با تعهد ایرانی در هم‌آمیزیم می‌توانیم فوتبال ایران را به جایگاه‌های بالاتر در سطح جهانی برسانیم.

کی روش همچنین گفت :پسران ایران در تیم ملی فوتبال بخاطر مردم ایران بار دیگر افتخار راهیابی به جام جهانی آن هم درست بعد از پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری را کسب کردند و من به عنوان عضوی از این خانواده در کنار آنها بودم.

این صحبت‌های کی‌روش با پاسخ مثبت و لبخند دکتر حسن روحانی همراه شد. روحانی در دیدار رو در رو با سرمربی تیم ملی نیز از او بابت صعود و شاد کردن دل مردم ایران تشکر کرد.

 

کد خبر 373220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha