همشهری آنلاین: نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که جناح‌های مختلف نباید به دنبال سهم‌خواهی از دولت باشند و باید استفاده از نیروهای کارآمد اصل و اساس کار باشد.

لاریجانی علی

فارس نوشت: محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس با اشاره به جلسه مشترک مجلس و دولت در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی گفت: در آغاز جلسه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی داشت که در صحبت‌های خود بر مصالح اقتصادی تأکید کرد و اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه باید برای حل مشکلات اقتصادی چاره‌اندیشی کنند و کار عملیاتی در این زمینه صورت پذیرد.

وی افزود: لاریجانی عنوان کرد که تقویت اقتصاد ملی باید تابلویی باشد که دولت آن را بالای سر خود داشته باشد و توجه دولت به مصالح اقتصادی معطوف باشد.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که توجه اصلی دولت باید به مسائل اقتصادی باشد و سایر مسائل همانند اینکه اعضای کابینه دولت از چه جناح و گروهی باشند و چه سن و سالی داشته باشند، مسائل فرعی است و اصل بر کارآمدی نیروها است که فعالانه برای حل مشکلات اقتصادی اقدام کنند.

پورمختار خاطرنشان کرد: لاریجانی تصریح کرد که هیچ‌یک از گروه‌ها اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب نباید از دولت سهم‌خواهی داشته باشند، بلکه باید نیروهای کارآمد و اثرگذار به کار گرفته شوند و اصل و اساس کار بر این مبنا گذاشته شود تا دولت موفق شود و بتواند در حل مشکلات موفق عمل کند.

وی افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که توقع این است که دولت کارآمدی تشکیل شود.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لاریجانی در پایان صحبت‌های خود در کنایه‌ای به رئیس جمهور گفت یکی از آثار روزه‌داری کم صحبت کردن و کم خوردن است و آقای روحانی وقت مراسم را به‌گونه‌ای تنظیم کرده که ما در اینجا کم صحبت کنیم.

کد خبر 372410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha