دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

درست چند ساعت پس از آنکه مجری شبکه NBC اعلام کرد در اجلاس جهانی اقتصاد با رئیس‌جمهور روسیه مصاحبه می‌کند، شبکه شوتایم از آغاز پخش مستند «گفت‌وگوهای پوتین» از دوشنبه ۲۲خرداد خبر داد.

به گزارش همشهري، نخستين قسمت اين برنامه 4قسمتي يك هفته پس از پخش گفت‌وگوي مگين كلي با ولاديمير پوتين روي آنتن شبكه شوتايم مي‌رود تا به انتظارها از نتيجه ديدارهاي پياپي و طولاني اوليور استون با رئيس‌جمهور روسيه پايان بدهد. فيلمساز جنجالي آمريكايي و خالق فيلم‌هاي بحث‌انگيز «جي‌اف‌كي» و «نيكسن» در طول 2سال گذشته چند ديدار طولاني با پوتين در كاخ كرملين داشت تا به گفته مديران شبكه شوتايم، «دقيق‌ترين تصوير از رئيس‌جمهور روسيه را از نگاه يك مصاحبه‌كننده غربي» در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

گفت‌وگوهاي استون با پوتين در قالب 4قسمت 60دقيقه‌اي روي آنتن مي‌رود و در تازه‌ترين تصاوير تبليغاتي آن مي‌توان اين 2چهره جنجالي 2دنياي سياست و سينما را ديد كه همراه يك مترجم در يك خودرو نشسته‌اند و درباره مباحث مختلف گفت‌وگو مي‌كنند. يكي از سؤال‌هايي كه استون از پوتين مي‌پرسد، درباره افشاگري‌هاي ادوارد اسنودن است: «در مقام يك مأمور پيشين كاگ‌ب، بايد از رفتار اسنودن در قبال خودتان متنفر باشيد.»

رئيس‌جمهور روسيه هم به واسطه مترجمي كه روي صندلي پشتي نشسته، چنين پاسخ مي‌دهد: «اسنودن خائن نيست. او هرگز به منافع كشور خودش خيانت نكرد و اطلاعات مرگبار كشور و مردم خود را در اختيار ديگران قرار نداد. تنها كاري كه اسنودن كرد، عمومي كردن اين اطلاعات بود.» استون سال گذشته ميلادي فيلم «اسنودن» را با الهام از زندگي واقعي افشاگر سرشناس روانه پرده سينماهاي جهان كرد كه البته چندان موفق نبود.

فيلمساز آمريكايي در اين فيلم تبليغاتي 30ثانيه‌اي از گفت‌وگوهاي پوتين سراغ ماجراي دخالت دولت روسيه در انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا هم مي‌رود و از او درباره شايعه‌هاي مربوط به اين اتفاق مي‌پرسد. شبكه شوتايم اين برنامه پربيننده را از 12تا 15ژوئن هر روز ساعت 21روي آنتن مي‌فرستد.

کد خبر 372267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha