همشهری آنلاین: دروازه‌بان و کاپیتان تیم یوونتوس با بیان اینکه فکر می‌کردیم همه اقدامات لازم برای دیدار با رئال را انجام داده‌ایم، گفت: رئالی‌ها کلاس بازی خود را به ما تحمیل کردند.

بوفون

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، رئال مادرید شنبه شب ( 13 خرداد) با پیروزی چهار بر یک برابر یوونتوس فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. به این ترتیب همچنان جان لوئیجی بوفون از رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان بازماند و در حسرت این جام ماند.

جان لوئیجی بوفون ۳۹ ساله بعد از بازی در این فینال به دومین دروازه بان مسن تاریخ فینال‌های لیگ قهرمانان بعد از ادوین فان در سار هلندی تبدیل شد که در ۴۰ سالگی در فینال لیگ قهرمانان به میدان رفت. او در ۱۲ بازی در این فصل لیگ قهرمانان ۳ گل دریافت کرد ولی در دیدار نهایی در حالی چهار بار دروازه خود را باز شده دید که دو گل با برخورد ه بازیکنان تغییر جهت دادند و وارد دروازه این دروازه بان شدند.

جان لوئیجی بوفون بعد از شکست برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان گفت: خیلی ناراحت کننده است. من فکر می‌کردم همه اقدامات لازم را برای این دیدار انجام دادیم تا در نهایت بتوانیم آن را کسب کنیم. ما در نیمه نخست بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و حسابی رئال را به دردسر انداختیم ولی در نیمه دوم بازیکنان رئال به بازی برگشتند و بازی بهتری از ما ارائه دادند. مشکلات زیادی در این بازی داشتیم که باعث شد نتوانیم بازی همیشگی خود را ارائه کنیم.

او ادامه داد: ما واقعا در نیمه نخست جنگیدیم و خیلی به بازی سرعت دادیم ولی در نیمه دوم رئال توانست کلاس بازی خود را نشان دهد و به ما تحمیل کند و این که چطور آنها به بازی و بردن در این دیدارها عادت دارند. مطمئنا حسرت‌هایی وجود دارند زیرا برخی اتفاقات می‌توانست بهتر به سود ما رقم بخورد اما این گونه نشد.

به این ترتیب یوونتوس نتوانست ۳ گانه این فصل را به دست بیاورد و به رکورد اینتر مورینیو در سال ۲۰۱۰ برسد و تنها به دو جام داخلی بسنده کرد. رئال مادرید نیز توانست بعد از قهرمانی رد لالیگا، لیگ قهرمانان را نیز به دست بیاورد.

کد خبر 372176

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha