ماموران پلیس سیستان و بلوچستان و مأموران گمرک تهران در جریان ۲ عملیات جداگانه موفق شدند حدود ۲ تن مواد‌مخدر را کشف کنند.

اولين عمليات در سيستان و بلوچستان انجام شد و در جريان آن مأموران موفق شدند ضمن كشف يك تن و 754كيلوگرم مواد‌مخدر، 3قاچاقچي حرفه‌اي مواد‌مخدر را نيز دستگير كنند. سردار حسين رحيمي در توضيح اين عمليات گفت: مأموران انتظامي شهرستان‌هاي سيب، سوران و ايرانشهر با پشتيباني فني پليس مبارزه با مواد‌مخدر استان به اطلاعاتي درباره يك باند بزرگ قاچاق مواد‌مخدر دست يافتند كه با استفاده از خودروهاي كوهستاني و تيزرو، قصد جابه‌جايي مواد در منطقه را داشتند.

وي ادامه داد: پس از چندين هفته اقدامات شبانه‌روزي و رصد مسير‌هاي تردد اعضاي اين باند، بامداد چهارشنبه يگان‌هاي عملياتي پليس با شناسايي خودروهاي قاچاقچيان در يك درگيري مسلحانه، موفق به دستگيري 3نفر از آنان شدند و از آنها 5قبضه سلاح كلاشنيكف، 4دستگاه خودرو و يك تن و 662كيلو گرم ترياك و 92كيلوگرم حشيش كشف كردند.

از سوي ديگر مأموران گمرك غرب تهران نيز با كمك فناوري‌هاي نوين و سگ‌هاي موادياب موفق شدند محموله 168كيلويي مواد‌مخدر را كه به شكلي حرفه‌اي جاسازي شده بود كشف كنند. اين كشف عصر روز چهارشنبه اتفاق افتاد و در جريان آن مأموران گمرك با استفاده از تجهيزات كنترلي پيشرفته، در ميان محموله كابينت، روشويي و لوازم بهداشتي ساختمان مقدار 168كيلو‌گرم ترياك كشف كردند. اين مواد به طرز ماهرانه‌اي داخل گلدان‌هاي بزرگ ساختماني جاسازي و توسط فويل پوشش داده شده بود اما سگ‌هاي مواد‌ياب دست قاچاقچيان را رو كردند.

کد خبر 372119

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha