پگاه شفتی: در آستانه‌ی فصل تابستان کم‌کم روزها دارند گرم می‌شوند. به‌خاطر همین گرما و تعطیلی مدارس در فصل تابستان، این‌روزها کاربران از وسایل تفریحی مرتبط با آب بیش‌تر استقبال می‌کنند.

دوچرخه شماره ۸۷۸

با اين‌ همه وسايل جذاب، هيجا‌ن‌انگيز و نه‌چندان گراني که براي روزهاي گرم طراحي شده‌اند، شايد ديگر  بازار شاتل و اسكي روي آب زياد داغ نباشد. با اين وسايل بيش‌تر آشنا شويد.

 

دوچرخه شماره ۸۷۸

  • قايق دوچرخه‌اي!

مثل هر قايق ديگري مي‌توان روي  قايق دوچرخه‌اي سوار شد و با پدال آن را به‌حرکت درآورد، اين قايق‌سواري درست شبيه دوچرخه‌سواري در آب است.

اين قايق پدالي همانند دوچرخه يک فرمان نرم دارد كه کاربر به كمك آن به‌راحتي مي‌تواند به قايق جهت بدهد و آن را در سطح آب هدايت کند.

اين قايق هم مانند ديگر قايق‌هاي يک‌نفره‌ طوري طراحي شده كه کار با آن بسيار آسان باشد و كاربر با هر سني بتواند از سواري بر روي آن لذت ببرد.

 

دوچرخه شماره ۸۷۸

  • جت دريايي!

«جت‌فويلر» يا بهتر است بگوييم جت دريايي، دستگاهي است با يک موتور الکتريکي سبک و بي‌صدا كه با کمک نيروي باد، مي‌تواند کاربر را روي سطح آب بالا و پايين کند و لذتي تازه و نو به او بدهد.

کار با اين وسيله بسيار راحت است و با چند ساعت آموزش حتي يک نوجوان 12 ساله نيز بر آن چيره مي‌شود.

 

دوچرخه شماره ۸۷۸

  • سگ دريايي يا زيردريايي!

شناوري كه عكسش را مي‌بينيد با الهام از سگ‌آبي طراحي شده است. اين شناور، هم مي‌تواند در زير آب و هم بر روي آب حركت كند.

اين زيردريايي بسيار ارزان‌قيمت است و به‌درد کساني مي‌خورد که عاشق غوطه‌خوردن در زير دريا هستند و دوست دارند سوار بر آن به اعماق دريا نظر بيندازند، اما مبلغ زيادي هم براي اين‌كار هزينه نکنند.

البته اين زيردريايي فرانسوي  بدون اتاق است و کاربران براي اين‌که بتوانند زير آب و بدون اکسيژن دوام بياورند، بايد از کلاه اکسيژن مخصوص استفاده کنند.

 

دوچرخه شماره ۸۷۸

  • قايق تاشو!

«جميني» يک قايق پارويي تاشو است كه با مواد فوق سبک ساخته شده؛ اما مثل ديگر قايق‌ها مي‌تواند انتظارات کاربر را برآورده کند.

اين قايق سوئدي مخصوص کساني است که دوست دارند با ماشين‌هاي کوچکشان و با صرف هزينه‌اي نه‌چندان زياد، تعطيلات آخر هفته‌ي خود را روي دريا، در حال پاروزدن و ماجراجويي بگذرانند.

 

دوچرخه شماره ۸۷۸

  • در حال حركت، آفتاب بگيريد!

آن‌چه در اين تصوير مي‌بينيد، فقط يک صندلي مخصوص آفتاب‌گرفتن است که دو چرخ در قسمت عقب آن تعبيه شده است. اين صندلي چرخ جلو ندارد، اما براي اين‌که کاربر بتواند با آن حرکت کند و در حال حركت نيز  از زيبايي ساحل و آفتاب لذت ببرد، کافي‌ است قلاب آن را به يك هاوربرد (نوعي اسكيت) وصل کند.

اين‌طوري کاربر مي‌تواند سوار بر صندلي هم از آفتاب، منظره، دريا و نسيم آرام تابستان لذت ببرد و هم در همان حالت به‌راحتي حركت كند و جاي خود را تغيير بدهد. اين صندلي هم‌چنين يک پايه براي نصب تبلت دارد تا کاربر در هنگام سواري بتواند از تبلتش نيز استفاده کند.

کد خبر 371271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha