همشهری آنلاین: رزمایش بیت‌المقدس ۲۹ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان با موفقیت پایان یافت.

رزمایش

به گزارش ایرنا، رزمایش بیت‌المقدس 29 نیروی زمینی ارتش صبح امروز چهارشنبه (سوم خرداد 96) همزمان با سی و پنجمین سالگرد فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی آغاز شد.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی پس از پایان مرحله نهایی و پایانی این رزمایش بزرگ و تخصصی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام یگان‌های عمل‌کننده در این رزمایش توانستند ماموریت خود را بر اساس اهداف ترسیم شده اجرا کنند و قابلیت‌های سلاح‌ها و تجهیزات موجود در این رزمایش را‌ به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: در این رزمایش میزان آمادگی و توانمندی یگان‌های پیاده، زرهی، هوابرد، واکنش سریع، پهپادهای شناسایی و انواع بالگردهای هوانیروز مورد ارزیابی قرار گرفت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: همچنین ارتقای سطح آموزش دانشجویان دوره های عالی، آشنایی دانشجویان با طرح ریزی و اجرای رزم کلاسیک و ناهمتراز، انجام هماهنگی و مراحل ترتیب توالی فرمانده و ستاد رزم، تقویت حس اعتماد به نفس و بروز خلاقیت ذهنی از جمله اهداف نیروی زمینی ارتش در اجرا و عملیاتی کردن این رزمایش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان بود.

امیر سرتیپ نعمتی توضیح داد: این رزمایش با حضور مقتدرانه و پشتیبانی آتش یگان های توپخانه نیروی زمینی ارتش همراه شد که در نهایت با موفقیت به پایان رسید.

کد خبر 371228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha