همشهری آنلاین: محمدعلی گرایی و یوسف قادریان به مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست یافتند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی روز چهارشنبه (27 اردیبهشت) برگزار شد و در پايان محمدعلي گرايي و يوسف قادریان، فرنگي كاران اوزان 71 و 80 كيلوگرم كشورمان صاحب مدال طلا شدند.

در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه 3 بر 1 ایکر سونمز از ترکیه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله مقابل رسول چونایف، دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از آذربایجان در یک کشتی نفس گیر در حالی که 5 بر 0 عقب بود، با نتیجه 6 بر 5 پیروز و راهی دیدار فینال شد. گرایی در دیدار پایانی و در حالي كه از ناحيه پا دچار آسيب ديدگي جدي شده بود، با نتيجه 4 بر 3 روسلان تساریف، قهرمان آسیا از قرقیزستان را شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان در کشتی نخست برهان آکبوداک، دارنده مدال نقره جوانان جهان و مدال نقره زیر 23 سال اروپا از ترکیه را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد و در مرحله نیمه نهایی بر امان علی آتایف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر 4 به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافت. قادریان در دیدار فینال رفیق حسین اف، دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از آذربایجان را با نتيجه يك بر يك مغلوب كرد و به مدال طلا رسيد.

در وزن 59 کیلوگرم محمد نوربخش پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم  مقابل مراد ممدوف، قهرمان جوانان جهان و زیر 23 سال اروپا از آذربایجان با نتیجه 10 بر 4 شکست خورد. نوربخش با توجه به باخت حریف آذربایجانی مقابل کشتی گیر قرقیزستان از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست مقابل سلیمان دمیرچی از ترکیه با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف قرقیزستانی، وی نیز از دور مسابقات کنار رفت.

 

کد خبر 370438

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha