یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اکبر عبدی درباره‌ی علاقه‌اش به رادیو می‌گوید: رادیو برایم نوستالوژیک است. من همیشه رادیو را دوست داشته و دارم.

رادیو

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، اکبر عبدی در برنامه «راه شب» گفت: همه ما بچه‌های جنوب شهر قبل از اینکه پدرمان در کودکی برایمان تلویزیون بخرد، با رادیو مونس شده‌ایم به طوری که گوش کن رادیو محسوب می‌شویم. اتفاقا من برنامه «راه شب » را حتی قبل از انقلاب گوش می‌کردم. تا همین الان که یه وقت هایی برای دید و بازدید آشنایان در جاده، رانندگی می کنم، شنونده رادیو هستم.

او ادامه داد: همیشه عادت دارم پشت تلفن یا در گفتگو با رادیو، چون مخاطب ما را نمی‌بیند، دقیقا توضیح بدهم که در چه موقعیتی قرار گرفته‌ام و ساعت چند است؟ آقای سنجری گزارشگر لطف کرده، زحمت کشیده آمده منزل ما میدان ونک. ما الان میدان ونک خیابان شیرازی جنوبی هستیم و از داخل آپارتمانم با شما صحبت می‌کنیم.

اکبر عبدی سپس گفت: من معمولا کم حرف می‌زنم و برای کم حرف زدنم دلیل دارم. چون آدمی که زیاد حرف می‌زند به نظرم خوب نیست. آدمی باید زیاد گوش بدهد و به قول این ضرب‌المثل «کم گوی و گزیده گوی چون در». ولی زمان‌هایی ایجاب می‌کند که یکسری اطلاعات درباره خودم و درباره سلامتی‌ام به مردم بدهم. همین چند وقت پیش بود که شایعه کردند اکبر عبدی مرده است. من دعوت شبکه سه و دو سیما را پذیرفتم به این دلیل که آشنایان و فامیل من را ببینند و بفهمند که طبق آن شایعه هنوز نمرده‌ام و من سلامتم.

این بازیگر درباره‌ی اینکه چرا این مصاحبه را از رادیو قبول کرد؟ اظهار کرد: برای اینکه شخص آقای سنجری پنج، شش سال پیشکسوت‌تر از من هستند و من یه جورایی شاگرد او محسوب می‌شوم و اینکه شخصا رادیو برایم نوستالوژیک است و من این رسانه را خیلی دوست دارم.

اکبر عبدی با بیان اینکه رادیو بهترین رسانه است و برنامه‌هایش بهتر و شنیداری‌تر از تلویزیون است، ادامه داد: شما اگر مطلب خوبی را هم بشنوید بهتر از این است که مطلب الکی و به درد نخوری را ببینی من و دوستان هم‌صنفم توی ماشین رادیو گوش می‌کنیم. برادر خانم‌های من کارگاه لوازم خانگی دارند و 24 ساعته توی مغازه رادیو گوش می کنند.

او ادامه داد: معتقدم همه جوره برنامه‌های رادیو کامل‌تر از دیگر رسانه‌هاست و  هر کی بنا به سلایقش می‌تواند شبکه ای را بشنود چون تنوع برنامه‌ها و  ایستگاه‌های رادیویی زیاد است و مردم با شنیدن رادیو می‌توانند با مخاطبان این رسانه نیز ارتباط برقرار کنند و شنونده دیدگاه‌های او هم باشند.

این بازیگر پیشکسوت در پایان می‌گوید: «راه شب» جزو برنامه‌هایی است که 50 سال سابقه دارد و من یکی از مشتریان پر و پا قرصش بوده و هستم که جا دارد به همه عزیزانی که تا الان برای این برنامه زحمت کشیدند و از این به بعد زحمت خواهند کشید خسته نباشید بگویم.

کد خبر 369999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha