همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با انتقاد از بسته شدن سایت پرداخت کارانه ادعا کرد: این اقدام سیاسی و بر اثر فشار دولت به قوه قضاییه صورت گرفته است.

به گزارش ايسنا،‌محمد دهقان اظهار کرد: آقای قالیباف بر اساس وعده ای که اعلام کردند و از منظر کسی که می خواهد رئیس‌جمهور شود و کار را شروع کند این سامانه را ایجاد کرد که به نظرم اشکال قانونی هم نداشت.  اگر آقای قالیباف رئیس‌جمهور شد که ان‌شاء‌الله می‌شود، ما این کار را به سرعت آغاز می‌کنیم و گرنه سامانه را در اختیار فرد دیگری که رئیس‌جمهور می‌شود قرار می دهیم چرا که این نیاز کشور است.

وی افزود: متاسفانه شاهد بودیم که بر اثر فشار دولت و عناصر دولتی این سایت بسته شد و در مقابل خودشان سایت جدیدی زدند. اگر سایت ما غیرقانونی بود چرا خودشان اقدام به این کار کردند؟ این نشان می‌دهد که این کار سیاسی و غیراخلاقی بوده و قوه قضاییه هم تحت فشار دولت قرار گرفت. حالا دستگاه قضایی پاسخ دهد که چرا آقایان سایت زده اند؟

دهقان یادآور شد:‌ راه اندازی یک سایت از نظر قانونی هیچ ایرادی ندارد و ای کاش به ما می گفتند کجای قانون گفته سایت زدن اشکال دارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد:‌ دولت با همه امکانات به میدان آمده که نگذارد مردم حقایق را بفهمند. ما می گوییم 5 میلیون شغل ا یجاد می‌کنیم اما اینها می گویند نمی شود و بعد می گویند هر سال 950 هزار شغل ایجاد می‌کنیم.

 

کد خبر 369628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha