سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

مربی جوانِ کشتی که به اتهام دستبرد به خانه‌های پایتخت دستگیر شده است دیروز در غیاب همدست فراری‌اش در دادگاه محاکمه و نماینده دادستان خواستار قطع دست او شد.

اولين برگ از اين پرونده گزارش سرقت از خانه‌اي در شرق تهران بود. در جريان اين سرقت سارقان ناشناس با باز كردن چفت در وارد خانه‌اي شده و وسايل با ارزش مثل پول و جواهرات را سرقت كرده بودند. بجز اين دستبرد در ادامه مأموران پليس با سرقت‌هاي مشابهي مواجه شدندتا اينكه مأموران يكي از آنها را دستگير كردند.

متهم كه پسر جواني است به 8فقره دستبرد به خانه‌هاي تهران اعتراف كرد اما در بررسي‌ها معلوم شد كه همدست او به اتهام قتل در شهر ديگري دستگير شده است. در اين شرايط او ديروز در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده و با حضور قاضي توكلي محاكمه شد. در ابتداي اين جلسه نماينده دادستان گفت:

سرقت‌هاي ارتكابي از سوي متهم از مصاديق سرقت حدي است و خواستار صدور حكم قطع دست براي او هستم. سپس متهم گفت: من مربي كشتي بودم اما دوستم فريبم داد. يك مرتبه با او به سرقت رفتم و او پول زيادي به من داد. من هم وسوسه شدم و در سرقت‌هاي ديگر هم او را همراهي كردم. همدستم اموال مسروقه را مي‌فروخت و سهم من را مي‌داد. در پايان اين جلسه قضات دادگاه براي تصميم‌گيري وارد شور شدند.

کد خبر 369546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha