همشهری آنلاین: ملی‌پوشان فوتبال ساحلی تاریخ ساز شدند و در دیدار رده‌بندی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ باهاما با برتری ۵ بر ۳ مقابل ایتالیا به مدال برنز دست یافتند.

Beachsoccer

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و ایتالیا برای کسب مقام سومی جام جهانی 2017 از ساعت 23:30 یکشنبه شب (17 ارديبهشت) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی 5 بر 3 ایران به پایان رسید.

در وقت اول این بازی دو تیم بدون استرس کارهای تاکتیکی خود را دنبال کردند و ایران با یک گل از کاپیتان محمد احمدزاده یک بر صفر از حریف قدرتمند خود پیش افتاد. البته ایتالیا نیز دقایقی بعد ضربه‌ای خطرناک به سوی دروازه ایران زد که به تیر دروازه برخورد کرد. ایتالیا تلاش‌های زیادی برای جبران نتیجه انجام داد که توپ در یک صحنه با واکنش بسیار خوب پیمان حسینی دفع شد تا وقت نخست با پیروزی یک بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

وقت دوم مسابقه نیز با گل دیگری از سوی کاپیتان احمدزاده همراه شد و اختلاف ایران و ایتالیا به دو گل رسید، ضمن این که در دقایقی بعد ضربه‌های برگردان احمدزاده و سیدعلی ناظم به دیرک دروازه ایتالیا برخورد کردند. به فاصله 6 دقیقه مانده به پایان وقت دوم مسابقه، محمدعلی مختاری موفق شد تا روی شروع مجدد پیمان حسینی با ضربه‌ای فوق‌العاده گل سوم بازی را به ثمر برساند.

وقت سوم بازی با شروع پرقدرت ایتالیا آغاز شد و گوری، بازیکن پرگل این تيم در این جام سعی کرد تا دروازه ایران را باز کند که در نخستین بار حسینی مانع شد، اما یک دقیقه بعد وی توانست نخستین گل ایتالیا را به ثمر برساند. در ادامه مدافع ایتالیا با خطا روی مسلم مسیگر یک ضربه پنالتی را تقدیم ایران کرد که این پنالتی از سوی دروازه‌بان ایتالیا دفع شد.

گوری در یک ضربه آزاد پنالتی گل دیگری برای ایتالیا به ثمر رساند و نتیجه را به حداقل رساند، اما مسلم مسیگر با گلزنی خود باز هم اختلاف را به دو گل تبدیل کرد. لاجوردی‌پوشان ایتالیا که به هیچ‌وجه نمی‌خواستند رسیدن به مقام سوم جهان را از دست بدهند بار دیگر به فاصله پنج دقیقه مانده با پایان بازی یک گل دیگر به ثمر رساندند و تعداد گل‌های ایتالیا به عدد سه رسید.

ملی‌پوشان کشورمان چندین بار دیگر توپ‌هایی را به سمت دروازه ایتالیا روانه کردند که توپ‌ها به دیرک دروازه برخورد کرد. در پایان بازی نیز ضربه پنالتی دیگری به سود ایران اعلام شد که کاپیتان احمدزاده این توپ را به گل تبدیل کرد.

همچنين دیدار فینال جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 از ساعت یک بامداد روز دوشنبه بین تیم‌های ملی برزیل و تاهیتی برگزار شد و با برتری پرگل شش بر صفر برزیل به پایان رسید.

به این ترتیب تیم‌های ملی برزیل، تاهیتی و ایران عناوین اول تا سوم جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 را کسب کردند.

 

کد خبر 369289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha