یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

دعوای ۲ برادر در پایتخت با مرگ یکی از آنها پایان یافت.

متهم

ساعت 22:30جمعه گزارش مرگ مرموز پسري 32ساله به مأموران كلانتري 158كيانشهر مخابره شد. مادر وي در تحقيقات اوليه گفت: پسرم مدت‌هاست كه در دام اعتياد گرفتار شده است. شب حادثه مثل هميشه براي گرفتن پول مواد به سراغم آمد و تهديد كرد كه اگر به او پول ندهم خودش را مي‌كشد اما من به حرفش اهميتي ندادم. ناگهان از شدت عصبانيت با چاقو ضربه‌اي به گردنش زد. پسرم دست به‌خودزني زده و من از هيچ‌كس شكايتي ندارم.

اين زن درحالي چنين ادعايي مطرح كرد كه با دستور قاضي محسن مديرروستا، بازپرس ويژه قتل، تحقيقات براي رازگشايي از مرگ اسرارآميز پسرجوان آغاز شد. همسايه‌ها مي‌گفتند ساعتي قبل صداي درگيري قرباني با اعضاي خانواده‌اش را شنيده‌اند. يكي از آنها گفت: شنيدم كه خواهر قرباني به برادر بزرگ‌ترش گفت چرا او را با چاقو زدي؟ همين كافي بود تا پس از گذشت 24ساعت برادر 35ساله قرباني دستگير شود. او ديروز براي انجام تحقيق به دادسراي امورجنايي تهران منتقل و منكر جنايت شد.

وي گفت: 12سال پيش بود كه برادرم معتاد شد.او شيشه و هروئين مصرف مي‌كرد و كارش به جايي رسيده بود كه براي تأمين هزينه مواد دست به دزدي هم مي‌زد. او حتي به زور از مادرم پول مي‌گرفت يا از او پنهاني سرقت مي‌كرد.برادرم از نوجواني هم شرور بود. به حدي كه پيش از 18سالگي بارها خلاف كرده و در كانون زنداني شده بود.

وي ادامه داد: برادرم به‌خاطر پول مواد مدام مادر وخواهرهايم را اذيت مي‌كرد تا اينكه 3سال پيش پدرم فوت شد و من به‌خاطر مادرم مجبور بودم هر روز به آنها سري بزنم. وي ادامه داد: خودم ازدواج كرده و فرزندي دارم. شب حادثه به خانه پدري‌ام رفته بودم كه ديدم برادرم چاقو به‌دست گرفته و با تهديد قصد گرفتن پول از مادر و خواهر‌هايم دارد.

آنها ترسيده بودند و حريف او نمي‌شدند. همين شد كه با هم درگير شديم. او با چاقو ضربه‌اي به سر و دستم زد كه دست به يقه شديم. ناگهان ديدم خون زيادي از برادرم مي‌رود و من اصلا متوجه نشدم كه او چطور چاقو خورد. متهم با گريه ادامه داد: هرچند برادرم همه ما را اذيت كرده بود اما من اصلا راضي به مرگ او نبودم. باور كنيد چاقو دست خودش بود و من به هيچ عنوان قصد قتل او را نداشتم. به گزارش همشهري، هم‌اكنون متهم با قرار قانوني در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفته و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 369255

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha