جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تا کنون اخبار زیادی از پرچم‌دار بعدی اپل، یعنی آیفون۸ شنیده‌ایم و پیش‌بینی‌ها بر آن بود که شهریور امسال این گوشی معرفی شود، ولی در کمال تعجب جی‌پی مورگان اعلام کرده است که ماه آینده و هم‌ زمان با معرفی iOS ۱۱ ، از آیفون ۸ در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل ۲۰۱۷(WWDC) رونمایی خواهد شد.

آیفون ۸

با این‌که معمولا نسل‌های جدید آیفون در خرداد ماه معرفی نمی‌شدند، اپل می‌خواهد برای تحریک و ایجاد هیجان در مشتری‌هایش این کار را سریع‌تر انجام دهد و پر واضح است که این تصمیم بر فروش مدل‌های کنونی آیفون تاثیر بسزایی دارد.

آخرین باری که اپل در خرداد ماه از گوشی خود رونمایی کرد مربوط به آیفون۴ بود و همه مدل‌های جدید آیفون در ماه‌های شهریور و مهر معرفی شدند(به جز آیفون SE که اسفند ماه رونمایی شد).

بنابراین معرفی آیفون۸ در خرداد ماه باعث شگفتی است. با این وجود حتی با معرفی زود هنگام این گوشی، اپل تا قبل از شهریور ماه آمادگی عرضه آن را ندارد.

به هر حال کنفرانس جهانی اپل در ۱۵ خرداد شکل می‌گیرد و خواهیم دید چقدر این اخبار به واقعیت نزدیک بوده است و اگر اپل بتواند بیش از ۱۲۰ میلیون آیفون ۸ بفروشد حتی رکورد محبوبیت آیفون ۶ را هم خواهد شکست.

همان‌طور که مینگ چی کو تحلیل‌گر موسسه KGI Securities معتقد بود آیفون ۷ جذابیت خیلی زیادی برای فروش ندارد درباره آیفون ۸ متفاوت فکر می‌کند.

طبق نظر این کارشناس، صفحه‌نمایش‌های جدید OLED خمیده و تکنولوژی شارژ بی‌سیم که ادعا می‌شود با تمام تکنولوژی‌های قبلی متفاوت است می‌تواند ویژگی‌های بسیار جذابی برای آیفون ۸ باشد و باعث رکوردشکن شدن این گوشی شود.

کد خبر 368971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha