پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: خانه کتاب ایران در یک اقدام ابتکاری، مجموعه‌ای از کتاب‌های منتشره در سال ۱۳۹۵، که در جشنواره‌های مختلف برگزیده شدند را در پردیس سینما گالری ملت در معرض نمایش قرار داده است.

روابط عمومی موسسه خانه کتاب ضمن اعلام این خبر نوشت:با آغاز سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، كتاب‌های برگزیده جشنواره‌های كتابی سال 95 را از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در پردیس سینما گالری ملت، كافه كتاب در معرض نمایش قرار می‌دهد.

 «كتاب‌شناسی توصیفی آثار منتخب جشنواره‌های كتاب ایران۱۳۹۴» ویترینی از بهترین كتاب‌های ایران طی سال 1394 است كه با نظر كار‌شناسان با تجربه در موضوع‌های مختلف انتخاب و از سوی موسسه خانه كتاب منتشر شده است. این كتاب به معرفی 23 جایزه كتاب كه سال 1394 به اجرا در آمده‌اند، می‌پردازد كه از این تعداد 14 جایزه دولتی و 9 جایزه خصوصی بوده‌اند. در این 23 جایزه تعداد 344 عنوان كتاب حائز رتبه شده‌اند كه‌ گاه آثاری مانند كتاب «پستانداران ایران: ج ۲: سگ سانان و كفتر‌ها» در چهار جایزه مختلف دولتی و خصوصی حائز رتبه شده یا كتاب «كنسرو غول» در سه جایزه و كتاب «انوار الفقاهه» در دو جایزه موفق به كسب جایزه شده‌اند.

این كتاب «جایزه‌های سالانه كتاب»، «جایزه‌های ادبی»، «جایزه‌های تخصصی»، «جایزه‌های كودك و نوجوان»، «جایزه‌های كتاب سال استانی و منطقه‌ای» را شامل می‌شود.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می تواننداز 13 تا 23 اردیبهشت ساعت 14 تا 21 به پردیس سینماگالری ملت، كافه كتاب به نشانی خیابان ولیعصر، بزرگراه نیایش، روبه روی كردستان مراجعه كنند

کد خبر 368915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha