همشهری آنلاین: مادر «معین بیانی» شهید سرباز مرزبانی گفت: فرزندم همیشه در صحبت هایش می گفت که خیلی دوست دارم در این لباس مقدسی که به تن می کنم، شهید شوم؛ افتخار می کنم پسرم در راه دفاع از کشورش شهید شده است.

معین بیانی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مادر این سرباز شهید مرزبانی، افزود: پسرم متولد سال 1374 بود و 45 روز به پایان سربازیش باقی مانده بود که در میرجاوه توسط تروریست ها به شهادت می رسد؛ افتخار می کنم پسرم در راه دفاع از کشورش شهید شده است.

وی ادامه داد: فرزندم عاشق لباس مرزبانی و شهادت بود، همیشه در صحبت هایش می گفت که خیلی دوست دارم در این لباس شهید شوم .

مادر شهید مدافع وطن به دیدار آخر با پسرش و حرف های او که مدام از شهادت می گفت، اشاره کرد و افزود: چند روز قبل از شهادت پسرم، در تماسش از دلتنگی هایم با او صحبت می کردم و پسرم دلداری می داد که زمان اندکی به پایان سربازی اش مانده است و تا آمدنش باید صبر داشته باشم.

همچنین 'مادر بزرگ' این سرباز شهید مرزبانی گفت: دشمنان هرچقدر بچه های ما را به شهادت برسانند، جوانان ما با اراده راسخ تر برای دفاع از خاک کشور قدم بر می دارند .

وی گفت: وقتی به معین پیشنهاد تغییر مکان خدمت سربازی را می دادیم، در جوابمان می گفت سربازهای دیگر پدر و مادر دارند و قبول نمی کرد که به جای دیگری منتقل شود.

«معین بیانی» سرباز شهید مرزبانی چهارشنبه هفته گذشته در منطقه مرزی میرجاوه هنگام درگیری با اشرار و گروه تکفیری جیش الظلم به همراه دیگر همرزمان خود به درجه رفیع شهادت نایل آمد؛ پیکر این شهید مدافع وطن، توسط مردم مورد استقبال و تشییع قرار گرفت و در گلزار شهدای شهر 'دلند' استان گلستان به خاک سپرده شد.

کد خبر 368904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha