همشهری آنلاین: صدف صادق وزیری با کسب سومین عنوان قهرمانی، به کار خود در مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان پایان داد. ‌

S.Sadeghvaziri

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان، صدف صادق وزیری با رسیدن به مرحله نهایی، در فینال به مصاف حریفی از ازبکستان رفت.

در آخرین روز بخش انفرادی و دو نفره دختران، صدف صادق وزیری و یولیا کیم از ازبکستان به مصاف یکدیگر رفتند که با انصراف تنیسور ازبك، این دیدار به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

در بخش دختران 21 تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه، ازبکستان، روسیه، اوکراین و آمریکا حضور داشتند که از بین آنها صدف صادق وزیری با قرار گرفتن در جایگاه نخست به سومین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کرد . نماینده ازبکستان در جایگاه دوم ایستاد و تنیسورهایی از ترکیه و آمریکا سوم شدند.

در بخش دو نفره نیز صدف صادق وزیری به همراه هم‌تیمی خود از ترکیه در فینال به مصاف زوج ازبکستان و روسیه رفتند و با شکست (1-6 و 2-6 ) صاحب عنوان نايب قهرمانی شدند.

همچنین این رقابت‌ها در بخش پیران نیز برگزار شد كه در پایان و در بخش انفرادی نمایندگان فیلیپپین و ترکیه به فینال رسیدند و در بخش دو نفره تیم ایران متشکل از سینا مقیمی و امیرمحمد ادب‌جو با پیروزی (5-7 و 2-6 ) مقابل تیم کیا کهنمویی از ایران و نماینده ترکیه به فینال راه یافتند و در این مرحله نمایندگان ترکیه با شکست تنیسورهای مالزی و فیلیپین حریف نمایندگان کشورمان شدند.

در جدول اصلی پسران 48 تنیسور از کشورهای ایران، تاجیکستان، انگلیس، ترکیه، مالزی، عمان و هنگ کنگ حضور دارند.

این مسابقات به مدت یک هفته در دو بخش دختران و پسران به میزبانی مجموعه ورزشی 22 بهمن اصفهان برگزار می‌شود.

سرداوری این دوره از پيكارها بر عهده مسیح صلاح، سرداور نشان سفید کشورمان است و حسن لاچینانی داور نشان سفید، سام صدری، احسان رحیمی، لعیا خیامباشی، صبرا سلیمانی‌پور و رویا همایونی امر قضاوت را بر عهده دارند.

 

کد خبر 368302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha