همشهری آنلاین: قرار است تا پایان سال 86، 17 نمایشگاه تخصصی صادراتی و بین المللی دیگر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار ‌شود.

با این حساب و به اضافه 20 نمایشگاهی که از ابتدای سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده تا پایان سال جاری در مجموع شاهد برگزاری 37 نمایشگاه در این محل خواهیم بود.

تقویم نمایشگاه‌ها تا پایان سال

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی دوم تا ششم آذرماه، هفتمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل و اداری و دکوراسیون داخلی و معماری داخلی، ماشین آلات، یراق‌آلات 15 تا 18 آذر و هفتمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی 27 تا 30 آذر ماه 86 برگزار می‌شود.

همچنین دومین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو 27 تا 30 آذر، نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزیینی، معدن، ماشین آلات  18 تا 21  دی و اولین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتل‌داری 18 تا 21 دی ماه در همین مکان برگزار خواهد شد.

در فاصه روزهای 9 تا 12 بهمن ماه نیز سه نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی، چهارمین نمایشگاه صنعت تبلیغات و بازایابی و مشهورترین برندهای ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی داخلی بورس و بازار سرمایه نیز که مجری آن شرکت اطلاع رسانی بورس است در فاصه 17 تا 19 بهمن برگزار می شود.

قرار است طی روزهای 23 تا 26 بهمن ماه 86، 5 نمایشگاه بین المللی هدایا، کامپوزیت، هتمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، جشنواره شیر و مواد لبنی و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه در محل نمایشگاه تهران برگزار شود.

و بالاخره اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصناف نیز سوم تا هفتم اسفند ماه برگزار می‌شود. چنانچه تغییراتی در زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شد به آگاهی شما خواهد رسید

نمایشگاه بین المللی صنعت برق که 25 آبان به کار خود خاتمه داد از جمله 20 نمایشگاه برگزار شده از ابتدای سال86 تا کنون بود.

کد خبر 36752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز