همشهری آنلاین: جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۶ به بازیکن تیم ملی ایران اهدا شد.

Hasanzade-Kafashyan

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران چندی پیش توسط ای اف سی به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

این بازیکن جایزه خود را در مراسم دریافت نکرده بود، اما روز يكشنبه (27 فروردين) در مراسمی با حضور علی کفاشیان، محمد ناظم‌الشریعه و عباس ترابیان این جایزه و لوح یادبود به حسن‌زاده اهدا شد.

حسن‌زاده، بازیکن سال فوتسال آسیا در حاشیه مراسم قدردانی از بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۶ گفت: من از کفاشیان، رئیس کمیته فوتسال آسیا و ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال و همچنین اعضای کمیته فوتسال تشکر می‌کنم. به دلیل این که من در سال ۲۰۱۶ مرد سال فوتسال آسیا شده بودم و نتوانستم در آن مراسم حضور پیدا کنم، AFC خواستار یک عکس یادگاری از مراسم اهدای جوایز به بنده شده بود که این مراسم امروز توسط کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برگزار شد.

مردسال فوتسال آسیا درخواستی هم از رئیس‌ جمهور داشت: از فوتسال انتظارات بالا رفته، با توجه به مقام سومی جهان که تیم ملی به دست آورده، امکانات بیشتری برای این رشته فراهم نمایند که همین موضوع توجه بیشتر مسئولین را به این رشته می‌طلبد.

 

کد خبر 367275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha